18 Ocak 2019 Cuma

Son Taş Boyamalar...

İyi akşamlar...Şimdi resimleri yüklerken aslında ne kadar özlem dolu olduğumu fark ettim.Annemi babamı kardeşlerimi memleketi ve ormanı yani doğayı özlediğimi...Her parça ormandan geliyor ve her birinin bir öyküsü yada anısı var.anılar gelince özlemde peşinden geliyor zaten...
Mesela alttaki ilk iki resimdeki tahta parçalar rahmetli anneannem ve dedemin yayla evinden.İki yıl önce kuzen tadilat yapmaya başladı ama hala bitmedi.bu yaz orman dönüşü yaylaya uğradığımızda eve de baktık.İnsanın burnunun direği sızlıyor.O kadar çok anı var ki! anlatmak istiyorum ama şimdi kısacık değil hakkını vererek eh birazda sizi büyüleyerek :) Velhasıl ilk iki tahta yayla evinin atılan parçaları.neredeyse bir asırlıklar. Üzerinde her birimizin parmak izi,kokusu kalmıştır (ben zımparalamadan önce) sayısı belli olmayacak kadar gözümüz dolaşmıştır üzerinde bilerek yada bilmeyerek...Bana kalsa hepsini alıp getirecektim eve ama ne mümkün.iki pencereyi ve alabildiğim tahtaları alıp getirdik minik atölyemize.Biraz zımpara biraz kesim  derken taşlarla buluştular ve bu hallerini aldılar..



Konserve kutuları çok güzel saksı oluyor benden söylemesi:))












19 yorum:

  1. Bakınca insanı gülümseten bir şeyler var yaptıklarında canım.
    Ne güzel !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer bunu yapabiliyorsa ne mutlu bana tülinim.teşekkür ederim canımcım.

      Sil
  2. Mükemmel olmuş elinize saglik

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık. Yaratıcılık, sanat bu işte. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
  4. Benim doğduğum ev gün be gün yıkılmakta ne yazık ki. Tarihi eser olarak kaydettirildi, bütün varisleri yıkılsın diye bekliyor :(

    Yine her biri birbirinden güzel daldaki kuş ailelerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzüldüm sevgili handan.insan üzülüyor işte.bütün anılar ve tarih onunla birlikte gidecek..çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Böyle güzel fikirleri nereden buluyorsunuz anlamıyorum. Harika yaratıcı fikirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları aklıma geliyor bazılarınıda ilham alarak fatih bey.çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Hepsi birbirinden güzel elinize saglik 😊

    YanıtlaSil
  7. Yaratıcılık diye buna derim.Birisi için önemli olmayıp çöp diye görülen başkası için bir sanat eseri olabiliyor böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat eseri iddiaları yok ama tekrar fonksiyon ve estetik kazandıkları gerçek.çok teşekkür ederim sevgili yeşim.

      Sil
  8. Yine döktürmüşsün ablacım, ne kadar güzeller, resmen içim açıldı, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. maşallah maşallah eline sağlık bulucusun seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm bulucu:)) son hava büküücüü gibi oldu sanki ha ha! alemsin deep .çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Bende çok seviyorum taş boyamayı bende balık yapmıştım ahşabı deniz görümünde yapmışım.Bu tarz eserleri seviyorum.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .sizin elinizden çıkan müthiş olmuştur kesinlikle!

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)