21 Ocak 2019 Pazartesi

Şifa Kolyeleri:)

günaydın ...
Bu şifa kolyeleri de nedir ? dediğinizi duyar gibi oldum:) Geçen yıl Serçev için düzenlenen etkinliğe hazırlanırken denediğim bir çalışmaydı sonra devamı geldi.Tarçını takıda kullanmayı tabiki ben icat etmedim ama bu muhteşem şifacının özelliklerini ,kokusunu ve tadını çok seviyorum ve yapı olarak da takıda kullanılmaya uygundu bir deneyeyim dedim.Üzerine küçük resimler,minik dokunuşlar çizdim.Ve yaparken çok pozitiftim .İlk terapi kolyesi demiştim sonra etkinlikte sevgili arkadaşım bahar şifa ismini önerince daha uygun olduğunu düşünüp adını şifa kolyeleri yaptık.Sonrasında yaptıklarımı çalışırken tarçının kendi gücüne dualarımı da ekledim.Takanlara hem iyi gelsin hem uğur getirsin istedim.Batıl olduğunu düşünenler olabilir ama ben obje ve eşyaların taşıdıkları enerjinin bizlere hep yansıdığını düşünürüm.O yüzden evdeki olumsuz enerjiyi toplayacak doğal malzemelere çok yer vermeye çalışırım.Zamanı dolmuş ,negatif enerji yüklenmiş olduğunu düşündüğüm objeleri elden çıkarırım.Benim gibi düşüneneler var mı aranızda?Ayrıca o gün negatif bir enerji yüklendiğimi düşünürsem yada evde varlığını hissedersem mutlaka duş alır ve evi sirkeli suyla paspas yaparım.Siz neler yapıyorsunuz?






TARÇININ FAYDALARI

SİVİLCE OLUŞUMUNU ÖNLER
KEMİK SAĞLIĞI İÇİN ÖNEMLİDİR
YAŞLANMA KARŞITIDIR
KASLARI RAHATLATIR
HAFIZAYI GÜÇLENDİRİR
KAN ŞEKERİNİ KONTROL ALTINA ALIR
SOĞUK ALGINLIĞINI ÖNLER
ŞİŞKİNLİĞİ ÖNLER
MANTAR ENFEKSİYONLARINI ÖNLER
DOĞAL DEZENFEKTAN
Son özelliğini sonradan öğrendim.özellikle böceklerde işe yarıyor.suyla karıştırıp sıktığınızda o bölgeye böcek gelmiyor.

33 yorum:

  1. Renklerin ve taşların hayatımızda çok önemli yeri var...
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size katılıyorum sevgili sibel.teşekkür ederim.

      Sil
  2. Hepsine de bayıldım yazmayayım, basma kalıp cevap olmasın diyorum ve fakat bakınca ağzımdan dökülen tek sözcük o oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hiç önemli değil sevgili handan kelimeler aynı olsun .önemli olan ne ifade ettikleri.çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Aaa ne kadar faydalıymış, tasarımları çok beğendim Alanay'cığım, bana Kızılderili motiflerini anımsattı çok güzeller, eline sağlık, negatif enerji hissedince ben de hemen duş yapıyorum, tepemden aşağı sıcak sular dökülünce gerçekten ferahlıyorum o kötü enerji hissinin gittiğini hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sonradan farkettim kızılderili motiflerini andırdığını.teşekkür ederim müjdem.

      Sil
  4. ne harika bir fikirmiş...negatif enerjiye ben de inanıyorum..sirkeli su da nazar atarmış evden bunu da temizliğe gelen yardımcımdan yeni öğrendim...ben nazara çok inanıyorum..nazar dualarının gücüne de....sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en başta dua var zaten .ama diğerlerinide yanında bonus olarak yapmak lazım:) teşekkür ederim.

      Sil
  5. Bende akik var birde kaplan gözü ise yariyorlarmi anlayamıyorum gerçek olduklarını nasıl bilebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akik stresi alır ,enerjisi iyidir diye biliyorum.gerçek olup olmadığını ise sanırım halkalarından anlayabiliyoruz.halkaları keskin çizgiye sahipse gerçektir diye biliyorum.kaplan gözü ise astım ve sinir sistemine iyi gelir.ancak onun gerçek olup olmadığını nasıl anlarız bilemedim:)

      Sil
  6. Ben işin sanatsal değeri ve yaratıcılığıyla daha çok ilgiliyim:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Fikir harika.. çok şık görünüyor. tarçın renk ve kokusuyla daha da sıcaklık katmış. ben de çiçeklerimin üzerine sıkıyorum tarçınlı su, böceklere karşı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet böceklerde işe çok yarıyor emine hanım.teşekkür ederim.sevgiler.

      Sil
  8. Bir kere burada göründüklerinden çok daha güzeller, onu belşrteyim.
    Sonra, gerçekten şifa veriyorlar. Tecrube ile sabit canım.
    Harikalar yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sana sözümüü yerine getiremedim.senden çok arkadaşına olan sözümü.şimdi sen yazınca hatırladım.kendime not aldım en kısa zamanda yapmalıyım.teşekkür ederim tülinim.

      Sil
  9. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitlelere yayılmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Bazı elementlerin enerjisine ben de inanıyorum...

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzelmiş şifa kolyeleri. Ben de bol bol temizlik yaparım negatif enerji hissedersem. Ha, bir de pencereleri açar, evi havalandırırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapıyorsun ilknurcum.çok teşekkür ederim.sevgiler.

      Sil
  12. kesinlikle etrafımızda olumsuz enerji veren nesnelerden ve hatta insanlardan arınmak gerektiği fikrindeyim.. Batıl değil bence.. Olumsuz enerji insanı çok kötü etkiliyor. Tedbir almanın faydalı olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef etkiliyor heleki yıldızınız düşükse.

      Sil
  13. merhabalar canım ben senin bloğunu takip ediyordum. Ama ne oldu da takipten çıktım. Yoksa takipten mi düştüm bilmiyorum. Ama bundan sonra takipteyim. Kolyeler harika ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen oluyor banada.önemli değil.çok teşekkür ederim.sevgiler.

      Sil
  14. ayyyyy yaaaa taşları severim böyle de kolye de iyi fikirmiş. saoool :)

    YanıtlaSil
  15. Kolyeler tek kelimeyle harika. Ben de ugursuzluk getirdigine inandigim esyalari atarim. Nazara cok inanirim.

    YanıtlaSil
  16. Tarçınlı su içmekte aynı özellikleri taşıyor mu ,zayıflattığı için içiyorumda :) Bu kolyelerde harika fikir emeğiniza sağlık ❤😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))sanırım aynı özellikleri taşımıyor:)) çok teşekkür ederim.

      Sil
  17. Bende sirkeli suyla evi silerim tarçından kolyeler çok şıkmış bayıldım.

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)