15 Ocak 2019 Salı

Şişe deyip geçmeyin :) Geri Dönüştürülmüş Şişeler


Geri dönüşümle ilgili çoğunlukla çalışıyorum.dünyamın ne kadar yaşlandığını kirlendiğini ve temizlenmeye ihtiyacı olduğunu biliyorum ve öğrencilerime de anlatıyorum ama biraz da sanatsal anlatmaya çalışıyorum.ve en çok geri dönüşüm içinde şişeleri dönüştürmeyi seviyorum.silindir tuval gibiler işte.al boya yapıştır yada süsle.sonra yine kullan.şişelerin bazılarına resim yaptım bazılarını ise dekopaj yada farklı tekniklerle süsledim.bakın bakalım en çok hangilerini seveceksiniz:) Bakın bakalım derken emir gibi algılanmasın şöyle bir göz gezdirin demek istedim :) 
bu arada bu kadar şişeyi tükettim dersem yalan olacak.şişe boyadığımı bilen eş dost hediye ediyor sağolsun sen değerlendirirsin diyerek:) buradan duyuruyorum ikinci bir karara kadar değerlendirme çalışmaları askıya alınmıştır:))





















44 yorum:

  1. Niesamowite Alanay - same piękno

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili barbara.seninle yeniden buluşmak çok güzel.

      Sil
  2. Harika bir fikir olmuş.Emeğine sağlık.Bende soda şişesini atmadım dışını süsledim fırçalık yaptım.Boya fırçalarımı koyuyorum yani içine 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine sağlık.istedikten sonra beyin o yönde çalışıp bir sürü fikir gelişiyor.teşekkür ederim.

      Sil
  3. elinize sağlık, çöp olmaktan kurtulup sanat eserine dönüşmüşler, size denk gelen şişeler çok şanslıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) şanslı şişeler.bakın bu güzeldi:) çok teşekküür ederim.sevgiler.

      Sil
  4. Tek kelime ile muhteşem

    YanıtlaSil
  5. Bunları siz mi yaptınız? Harika:) Bayıldım resmen. Bu ürünlerinizi satıyor musunuz? bakmak ve satın almak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet elmas hanımcım ben yapıyorum.ve evet satıyorum.bazıları elimde.bazıları ise ya satıldı ya hediye gittiler.beğendiğinizi yazın elimde mi bakalım.:) teşekkür ederim.sevgiler.

      Sil
    2. Blogunuzda sıralamaya göre beşinci şişe. Elinde kahve fincanı tutan kadın.Nerede sergileyip satıyorsunuz. Başka neler var merak ediyorum.(bu soruyu sorduktan sonra ınstagramda buldum sizi) Vintage tarzı şeylere bayılırım.

      Sil
    3. Elmas hanımcım evet gördüm instagramda ve bende takipçiniz oldum.bahsettiğiniz şişe ev yapımı rakı yapan bir akraba giden şişeler arasındaydı.yani maalesef bende değil.

      Sil
  6. Hepsi de birbirinden güzel , bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Her biri birbirinden güzel. Gerçekten sanat eseri canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tülinim:) sanat eseri çok iddialı:geri dönüşümlü bence:)

      Sil
  8. Çalışmalarınız muhteşem görünüyor , ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok çok çok beğendim. Hepsi birbirinden güzel. 👏

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel şeyler yaratmışsınız, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  11. Hepsi de birbirinden güzeller ,eline, emeğine sağlık Dolunaycığım:)

    YanıtlaSil
  12. heeeey maşallah maşallah iyice becerik olduuun sanatçı olduuun seeeen yaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. hepsi de harika en çok 4. 14. ve 15.sıradakileri beğendim..emeğinize sağlık..öğrencileriniz çok şanslı..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenileriniz beni çok mutlu ediyor.çok teşekkür ederim.öğrencilerim şanslımı bilmiyorum ama onları çok seviyorum .en çok bundan eminim.

      Sil
  14. Yaratıcılık diye buna derim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar iddialı değilim sevgili yeşim ama çok teşekkür ederim:) sevgiler..

      Sil
  15. Güzel bir yazı olmuş , blog sitenizi çok beğendim kaliteli içerikler barındırıyor.

    Bende sizi beklerim www.zanalab.com

    YanıtlaSil
  16. Tek kelime ile her biri muhteşem şişe dönüşümü olmuş. Şahsen ben seçim yapamadım çünkü her biri birbirinden güzeL olmuş. Ellerinize sağlık Alanay hanımcım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Hepsi de harika ama kadin resmi olanlari ayri begendim 😊

    YanıtlaSil
  18. gerçekten çok güzel olmuş bayıldım ellerinize emeğinize sağlık 😊 sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  20. aman allahım şahane bunlaaaarrrrr

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim. İnanın ruhunuzun güzelliği şişelerde hayata gelmiş. Çok süperler.

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)