8 Şubat 2019 Cuma

Mim: Hangisini Tercih Edersin?

sevgili Elmas Pırıltıları beni mimlemiş :)
bu mimi bir çoğunuzun sayfasında okumuştum ve soruların çok zorlayıcı olduğunu düşünmüştüm:)
işte cevaplar :
  • Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden? 
  • Kesinlikle uçmayı tercih ederim.çocukluğumdan beri uçmayı hayal ediyor ve sık sık rüyalarımda uçuyorum.oradaki deneyimlerime göre çok keyifli :)
  • Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı?  Neden? 
  • Ne zor bir soru!ikiside benim için vazgeçilmez.ama pati canlarımın yanımda olmasını tercih ederim.
  • Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?
  • Büyük eller:) ayak büyükse ayakkabı bulmak da daha zor:)
  • Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?
  • Kesinlikle kahve.çaya oldum olası çok düşkün olamadım.
  • Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kurumu yoksa köfte patates mi? Neden?
  • Kesinlikle köfte patates.çünkü çok seviyorum özellikle köfteyi.
  • Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi? yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden? 
  • Döner.zira kokoreç hiç sevmem...
  • Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? ( Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden?
  • ya ama ikisini de bilmek istemiyorum ki! ne zaman öleceğimi galiba:(
  • hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?
  • tabiki geçmiş.hayat daha sade ve duygular daha gerçek.
  • Hangisini tercih edersin? Daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ? Neden?Dinlemek.
  • ikisini de seçeneği olmalı zira ikisinide yapıyorum .ama hangisini ne zaman yaptığın önemli .dinlemeli ama boş konuşan biri varsa ya karşında.:))

8 yorum:

  1. Bir zaman makinesi olsa da ben de geçmişe gidip gelsem..:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel yazmışsın 😊 keyifle okudum 😊 bende yapmıştım çok keyifli oluyor böyle güzel mimler sevgiler 😊🌸..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende seviyorum ama bu mimin soruları çok deli:))

      Sil
  3. Keyifli mimin keyifli yanitlari olmus 😊

    YanıtlaSil
  4. ayy evet yaaa geçmişte yaşamak daha kolaymış de miiii :)

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)