8 Şubat 2019 Cuma

Beton Denemeleri...

Merhaba dostlar...bir gün içinde ikinci yazıyı yazıyor olmak! vay dedim kendime:))
Okullar açıldı ve hala kendime gelemedim.Tatil boyunca meğer konuşmayı ,yok yok bağırmayı unutmuşum.Günde 7 saat bağırarak konuşmaya başlayınca alışana kadar olanlar oldu:) Bu arada Kayınpederin durumu hala sıkıntılı olduğundan ev ve uyku düzenimiz yerinde değil.Birde boyanmış ama yerleşmemiş mobilyalar:)) velhasıl bloğa gelmeyi çok istesem de çok zaman bulamıyorum.
Bugün yeni yapmadığım ama yaparken çok zevk aldığım bir malzeme betondan yaptığım denemeleri paylaşacağım..Bu konuda kafamda çok deli projeler var ama yaza saklıyorum :) Sadece malzemeyi tanımak anlamında denemeler diyelim. Cadence toz beton ve Rich beton efekti aldım .
Aşağıdaki mumluk da kullandığım evlerin kalıplarını strafordan yaptım.çok sabırsız olduğum ve elimdeki köpük kaliteli olmadığından çok düzgün olmadı ama sevdim mi? sevdim:)



Yıllar önce içinde gül şeklinde mum olan bu hindistan cevizi kabuklarından yapılmış mumlukları almıştım.yenilenme zamanının geldiğini görünce bu kez de  rich beton efekti uyguladım.şık oldular kanımca:)


Her iki kolyeyi de silikon kalıpta yaptım.biraz boya ile renklendirdim .Daha farklı modellerde çalıştım ama hala fotoğraflayacağım.




Beton eli bulaşık eldiveninden yaptım.Kuş yuvası ise orijinal. Yazın ormanda bulmuştum.Aşık baykuşlar yerleşince tam oldu.




23 yorum:

  1. Ayrıntıları ile çok güzel çalışmalar olmuş, hele ki baykuş derlemeniz çok iyiydi.

    YanıtlaSil
  2. haklısın uzak kalınca bazen konuşmada geride kalıyo..
    Bu arada tasarımlara bayıldım...Bu işin uzmanısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok uzman değilim ama meraklı:) teşekkür ederim.

      Sil
  3. Kalpli kolyeye bir kalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))benden de sana kocaman bir kalp:)

      Sil
    2. Aaa handan. Biz instagramda tanıştık 😀 dünya küçük

      Sil
  4. çok beğendim her birini... Ama baykuşlar bir başka güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Tasarımlar birbirinden güzel..

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar yeteneklisin masallah 😍

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuşlar, bayıldımmmm :)))

    YanıtlaSil
  8. Mükemmel sanatsal çalışmalar tebrik ediyorum sizi, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.ama mükemmmel değiller inanın.sadece deneme:)

      Sil
  9. Emeğimize sağlık.
    Ne güzel çalışmalar,sizde ben gibi heecanlisiniz,yaparken bu güzellikleri duygularınızi çok iyi anlıyorum.

    Hastaniza şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. anaaaa ne ilginç yaa neler de yapıyon sen yaa :)

    YanıtlaSil
  11. Kayınpederinize şifa, size kolaylıklar diliyorum.. Yoğunlukta zaman bulup kendinize az da olsa zaman ayırmanıza sevindim.. Hepsi ne hoş öyle! İlk evli olan mumlu olanı çok sevdim :)

    Mermaid'den çokca sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Sanat diye buna diyoruz galiba 😀

    YanıtlaSil
  13. Hepsini çok beğendim. Harika hobileriniz var. 😊

    YanıtlaSil
  14. ne güzel eserler bunlar,çok harika taş koleksiyonu olmuş geçekten, elinize sağlık ..✔😊

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)