20 Aralık 2018 Perşembe

pinpon toplu hayat

Günaydın...
Aslında henüz gün aymadı ama sabaha yakın bir zaman olunca başka ne denir:) Üzerinize afiyet başlıktan anlaşılmasa da hastayım.boğazımda pinpon topuyla gezer gibiyim.bademciklerim ve birazda lenf bezlerim şişti.pazartesi vekil doktorum ilaç verdi ve isteğim üzerine de bir günlük rapor.ancak hala ilerleme kaydetmiş değilim maalesef.belki pinpon topunun havası inmiş olabilir azıcık.dün öğrencilerimle tahtaya yazarak konuşabildim.azıcık konuşsam bir gıcıklanma oluyor ardından öksürük ve kusma olayı geliyor:(
günlerdir blogda da sorun yaşıyorum.kimseye doğru dürüst yorum yazamıyorum.yazdığım yorumlar bir türlü gitmiyor.bir kaç blog yazısı yazdım ama yayınlayamadım .ne oldu ,sıkıntı nedir bir türlü çözemedim.bilgisayarımdan mı kaynaklanıyor bilemedim. blog yazısı yazarken sürekli "yayınınız kaydedilirken veya gönderilirken hata oluştu.lütfen tekrar deneyin" yazısı çıkıyor.resim yüklemekte  zorluk çekiyorum.hatta google fotoğraflarım çoğunlukla görünmüyor resim ekle butonuna bastığımda.laptobu en kısa zamanda formata göndereceğim.eğer ondan kaynaklanmıyorsa blog ayarlarım da sorun var demektir ki,sorun nerede bilemediğimden çözüm ne olur onuda bilmiyorum.benzer sorun yaşayan var mı benim gibi ya da ne olabileceği hakkında fikri olan? 

22 yorum:

  1. Geçmis olsun.
    Resim yüklerken resmin adını değiştirerek yüklersen sorun ortadan kalkacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.sorunu çözdüm bilgisayarımdan kaynaklanıyormuş.

      Sil
  2. ben fotoğraf arşivi olarak flickr kullandığım için blog şişmesi problemiyle eskiden beri hiç karşılaşmadım ordaki ücretsiz bellek 1tb olunca 2009 larda pro kullanıyordum ou şimdi ihtiyaç yok valla tavsşye ederim google a değil oraya yüklemenizi en küçük resimleri bile olsa doğrudan bloğa yüklemem :) büyükleri ise hiç yüklemem flickr çözünürlük ne ise aynen alabiliyor slr ile çektiğinizi o çözünürlükte muhafaza eidyor ya ne reklam yaptım komisyon alıyoruş gibi ahahha bu arada geçmiş olsun çokça benzer problemler ile karşılaştığımda bilirim sıkıntıyı ama bir iki ay kadar önce kbb de hayatımda en büyük şansım olduğuna inandığım bir doktorla karşılaştım ayak üstü bazemciklerimi temizledi bişeyler kopardı, kitle falan varmış istersen bademcikleri küçültelim ama bu uygulama uzun süre idare eder dedi , çok çabuk mikrop ürüyor ah o bademcikler ahhh çok geçmiş olsun tavuk suyu çorba iç en olmadı yumaştır boğazını tez zamanda iyileşirsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flickr kullanıyordum aslında.sonra ne oldu bıraktım hatırlamıyorum.ama tekrar hesap açacağım.teşekkürler bu faydalı hatırlatma için.hastalık olayına gelince kendi doktorumu bir türlü göremedim.bugün çok fena olunca okul çıkışı doktora yetişebildim ancak yine kendi doktorum yoktu ve olan doktorda önce tedavi bi tamamlansın dedi.ancak kusma olayı ve yutkunma olayı berbat.nasıl geçecek bilemedim.tavuk suyuna çorbaya bayılırım ve hasta olmasam da çok yaparım.teşekkür ederim tavsiyeler için.

      Sil
  3. Cok gecmis olsun. Google chrome un cerezlerini temizleyip tekrar dener misin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.onu denemiştim zaten araştıra araştıra sonunun bilgisayarımda olduğunu anladım ve formatlattım.

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun canım.. Bende sorun yok, yeni bir post ekledim dün, ne post eklemede ne de fotoğraf yüklemede sorun olmadı. Yorum da yapabiliyorum bak :) Bilgisayarınla alakalı muhtemelen, senin de dediğin gibi..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyleymiş esencim.teşekkür ederim canımcım:)

      Sil
  5. Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
    Bazen bende de oluyor bahsettiğiniz sorunlar. Bir kaç kez yaşayınca Google'ı güncellemeyi denedim. Her seferinde de güncelleme çıktı ve güncellenince rahatladı durum. Google da sağ üst köşede düşey üç noktaya tıklayıp oradan da "Google Chrome hakkında"ya tıkladığınızda güncelleme çalışıyor. belki size de faydası olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim halil bey önerileriniz için.hepsini denedim ama sonra anladımki dizin de sorun var ve benim yapabileceğim bişey değildi formata yolladım halloldu şükür.

      Sil
  6. kıyamam çok geçmiş olsun...bu aralar herkes hasta ....sanırım hem soğuk hem salgın var...boğaz ağrısına arvelles ağrı kesici çok iyi geliyor ama dr a sorun tabii ki...sanırım o bahsettiğiniz sorun internette kesilmeler olunca oluyor ama emin değilim...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.arvelles ağrı kesici gurubunda ve bana yasak.mecburen antibiyotik kullandım.şükür şimdi daha iyiyim.reflüden dolayı ikisi birleşince beni çok zorladı.ancak hekimim çok yeygın ve inatçı bir virüsün olduğunu söyledi.dikkali olmalı ama çok zor.

      Sil
  7. heeey çok geçmiş olsun yaa. yorumun geldi ki bana. formatlayınca düzeldi mii. düzelmediyse söle bana sorarız bilenlereee :)

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Bu tip aksaklıklar genelde sistemden kaynaklanan problemlerdir. Bilgisayar formatlandığında düzelecektir ;) Kendinize iyi bakın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yazdığınız gibi oldu.çok teşekkür ederim tahsin bey.

      Sil
  9. Geçmiş olsun... Acil şifalar.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun,Rabbim şifa versin inşaAllah..

    YanıtlaSil
  11. Sizleri tanıdıktan sonra dünyanın hala yaşanabilir bir yer olduğuna olan inancım artıyor. Güzel gönlünüze sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim böylesine güzel düşünce ve yorum için.sevgiler.

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)