25 Aralık 2018 Salı

İyilik Perileri İş Başında :)

Başlık azıcık komik gibi ama bu konuda iyi olduğumu zaten iddia etmedim :)
öncelikle güzel ve iyi dileklerde bulunan tüm dostlara hem teşekkür ederim he de selam olsun hepsine.Bu arada bloğa resim yükleyememe ve yorum yazamama nedenimin sebebini öğrendim (kurcalaya kurcalaya :)  ve acilen bilgisayarıma format attırdım.sorun bitti .Yardımcı olmak için yazan dostlara da teşekkür ederim.
İnanılmaz bir yoğunluk içindeyim ve en sevdiğim kısım olan blog ziyaretlerini bile bugünlerde yapamıyorum.okulda yürüttüğüm etkinlikler,erasmus projesi,kurslar,ev iş ve hastalık derken  uzak kalmak zorunda kalıyorum.Geçen haftaki o yoğunluk arasında aşağıdaki bu minnak evleri yaptım.her biri bir iyilik perisine ait ve ve her biri sahibini çoktan buldu.Bunları sevgili Tülinime  Merkez Bankasında Serçev adına açılan stand da satılması için verdim.Geliri Serçeve gidiyor.Eğer ufacık da olsa bir katkım olursa ne mutlu bana.Normalde yapılan iyilikler söylenmez ama bazen de iyiliği yaymak ve farkındalık oluşturmak için söylemeliyiz anlatmalıyız.Bir çocuğu mutlu etmek kadar güzel bir duygu var mı? hele bu çocuğun daha fazla ilgi ve bakıma ihtiyacı varsa ?İşte bu yüzden burada yazıyorum.İşte bu yüzden paylaşıyorum.Belki yapacağınız yardım yada iyilik maddi değildir ama bir kapıyı açar,bir sorunu çözer ya da sorunu çözecek başka birine ilham verir. Kimbilir...
Neden o siz olmayasınız.
Hep daha iyi bir dünya istediğimizden bahsediyoruz .Oysa dünya zaten iyi ve güzel di.taki biz ellerimizi ona uzatana dek...
daha iyi bir dünya,daha güzel bir gelecek ve daha çok gülümseyen çocuklar için...bir şey yapmalı ve bir yerden başlamalı..
kucak dolusu sevgiler ...








21 yorum:

  1. bu yoğunluk arasında bir de bunları yapmak vallahi süpersiniz...bir çocuğun mutluluğndan daha önemli birşey yok bence bu dünyada..farkındalık yaratmak için bu etkinlikleri paylaşmak da büyük fayda var diye düşünüyorum ben de...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.aynı pencereden bakmak ne güzel.kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  2. Hepsi de ayrı güzellikteler emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Dünyayı iyilik kurtaracak ve bir çocuğu sevindirmekle başlayacak herşey..Çokkkk güzel..

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. ah deep ne yazarsan yaz iyi geliyorsun:)) mutlu yıllar.

      Sil
  5. nefis çalışmalar. Hem de yoğun olmanıza rağmen. elleriniz dert görmesin. hepsi sanatçı ruhu ile yapılmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim taner bey.mutlu yıllar diliyorum.

      Sil
  6. (Yazıdan bağımsız) Blog'umdaki yorumunuzu gördüm, ya teşekkür ederim, çok sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim mertcim düşüncelerimde samimiyim ve inanıyorum.mutlu yıllar !

      Sil
  7. Hemen satıldılar. Kocaman bir hayran kitlesi oluşturdular bir de :)
    Çok teşekkürler canım. Elşn kolun dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin sayende cancağızım.çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Ama bunlar çok çok çok şirinler.

    YanıtlaSil
  9. Elleriniz dert görmesin. Ne mutlu hepside satılmış . Bloğumdaki yorumlarınızı daha yeni gördüm. Hem çok sevindim hem de geç gördüğüm için üzüldüm. Ben de hem sağlık sorunları hem de bilgisayardaki teknik sorunlar yüzünden bayağı uzak kaldım herşeyden. Umarım başka etkinliklerde tekrar buluşuruz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok üzülmeyin.ben hiç takılmam inanın .çok geçmiş olsun.sevgiler.

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)