14 Mayıs 2020 Perşembe

Doğaya Özlem ...


Evde olmak güzeldi benim için daima.hala da güzel.Bu pandemi döneminde dışarı çıkamamak beni strese sokmuyor.Tabiki okulu ve çocuklarımı özledim.Ama online derslerle her gün hatta akşam 11 're kadar görüşür olduk :) Ama bu süreç uzar da memlekete gidemem ,ormana gidemem korkusu içimi yiyor. Ne olur Allahım bir an önce bitsin gitsin bu hastalık(ne kadar ütopik) Orman demişken....


 2016 yılı'nın ağustos ayıydı.Koyulhisar'da bedreşin deresinde pikniğe giderken doluya yakalandık.İnanılmaz bir görüntüydü.Fındık büyüklüğünde dolular yağdı.arabanın camları patlayacak zannettik. Bir anda fındık büyüklüğünde dolular ormanı bembeyaz yaptı.Ardından güneş açtı.İnanılmazdı. Adeta sihir kapladı her yeri…muhteşemdi.E sonra bu manzaranın tadını çıkardık,bi güzel yedik –içtik,halay çekip eğlendik J










5 yorum:

  1. Doğa özlemi biz de yok. Haliyle hem bahçe hem tarla yetiyor. Ama sokağa çıkma yasağı kötü etkiledi. Hele 4 günlükler fena. 4 gün tarlada kalmak zor su sıkıntı. Issız ova imkan yok. Hadi kaldık buradaki bahçe ne olacak?

    YanıtlaSil
  2. Doğaya Özlem

    baslıgı okuyunca bugün ilkde fa izin aldım ve biraz gezmeye çöıktım resmen bahar gelmiş köyde bahçelere ama biz haberszi kaldık hayatın telaşesinden

    YanıtlaSil
  3. O ormanın güzelliği!
    bayıldım..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Alanayım hepimizin temennisi bu biran önce kurtulmak. Ama giderek çoğalacak bence. Yazın gelmesiyle büyük şehirlerden memleketlere kaçış daha da geniş alana yayacak gibime geliyor. Umarım yanılıyorumdur. Paylaştığın görseller de çok harika insanın oralarda olası geliyor. Uzaktan öpüyorum,sevgiler benden ♥

    YanıtlaSil
  5. Biz hem bahçe hem ormanın yanında olmamız sayesinde pek bunalmadık. İnşallah herkes yakında normale döner.

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)