17 Şubat 2019 Pazar

Odun Dilimli Avize

hiç bir sipariş beni bu kadar germemişti sanırım:)) zira sipariş almayıp yaptıklarımı beğenen olursa satmayı deniyorum.Ama bu avizeyi yaptığım beyefendi o kadar heyecanlı ve istekliydi ki kıramadım.onun yerine sabrımı kırdım adeta.elektrik mevzusunda cahil olan ben bu üçlü lambayı yapmayı başardım:)) kendimle bu anlamda gurur duydum.
fotoğraf çekmeyi hiç akıl edememiştim.kendisi monte ettikten sonra yollamış sağolsun.


cam aparatların üzerindeki kapak kısımlarını halat ile yaptım.ağaç dilimi ile uyumlu oldu.ağaç ise pelit dilim.oldukça sert ama dayanıklı .

43 yorum:

  1. Ne güzel bir yeteneğin var 😉

    YanıtlaSil
  2. Efsane gözüküyor eliniz sağlık alanay hanım :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten sabır isteyen bir iş.Harikasınız 👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.çok hakim olmayınca zorlanmadım desem yalan olacak.

      Sil
  4. İnsanın elinden böyle şeyler gelmesi ne kadar güzel. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın mutlaka bir uğraşısı olmalı.zira en güzel rehabilite.teşekkür ederim.

      Sil
  5. Her aşamasını yakınen bildiğim bu avize, hayata geçince bambaşka güzel bir şey olmuş.
    Ellerine sağlık tatlım. Bence bu işi çözünce yenileri yepyenileri yapılmalı.
    Ne dersin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)en çok ayakların şahit değil mi?:) teşekkür ederim tülinim.evet 4 adet daha sipariş var ama ne zaman ve nasıl yapacağım bilmiyorum:)

      Sil
  6. Merhaba...Azmin elinden ne kurtulur ki ? Emeğinize sağlık harika olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cam güzeli.haklısın azmin elinden bişey kurtulmuyor.son zamanlarda kendime bunu çok ispatlama şansım oldu:)

      Sil
  7. Müthiş olmuş harikasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok harika kelimesini kapsamıyorum ama yorum olarak çok iyi geldi.çok teşekkür ederim.sevgiler.

      Sil
  8. En çok bu blogunuzu seviyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Odun dilimli avize çalışmanız da harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim .diğer üç bloğun ikisi zaten okul proje blogları.diğeri ise güzel hikaye ve alıntılar işte.ama burası tamamen bana ait:)

      Sil
  9. Odun değerlendirmeler çok hoşuma gidiyor. Avizeyi ilk kez gördüm. Çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde çok hoşuma gidiyor.çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. emeğinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  11. Harika harika...

    Yeni blog yazıyorum, Yeni takipçilere ihtiyacım var. Blog arkadaşım olurmusun ? Etkileşim için gerekli ilgilen lütfen. Şimdiden teşekkür ediyorum. Şiirler Güzelsözler Blogu

    YanıtlaSil
  12. aferiiiiiin sanaaaa süfeeer hihihi maşallah maşallah nazar değmesiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değmesin deep yaa.son zamanlarda bi iki kere değdi hatta:( teşekkür ederim deep.

      Sil
  13. Yalnızlık başa bela dostlar;
    Gidelim, gelelim,
    Hal hatır soralım arkadaşlar;
    Gönlümüzü şad edelim.(İletişim güzeldir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletişim gereklidir ve olmazsa olmaz.ne güzel dizeler...

      Sil
  14. Çok çok güzel olmuş ablacım, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Hem çok modern olmuş, hem çok düzgün..Ellerine sağlık..Arkadaş ısrar etmekte haklıymış, değmiş, Karaköy'de şunu vitrine koy, millet bayılır, kapışır..O derece usta işi yani, bayıldım..Ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim şimdi gaza geldim vallahi:) daha stressiz çalışmayı öğrendiğimde(bu elektrik işiyle) daha usta işler çıkarırım inşallah.çok teşekkür ederim.

      Sil
  16. Emeğine eline saglik harika olmus

    YanıtlaSil
  17. Çok şık olmuş Alanay'cım,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. süper olmuş vallahi elinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Özellikle ahşap mobilyalarla harika bir uyum gösterir :)

    YanıtlaSil
  20. harika bir tasarım olmuş,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  21. Cok güzel olmus tüm zahmete degmis bence 😊

    YanıtlaSil
  22. Harika görünüyor , emeğinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  23. şu odun dilimli avize çok güzel :)

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)