1 Şubat 2019 Cuma

BTS ÇILGINLIĞI!

Önce evde kızçem tarafından sonra okulda öğrencilerim tarafından çokça duyar oldum bu kelimeyi.Sonradan öyle bir hale geldiki benim kızçem tam bir BTS fanı oldu çıktı.ama öyle böyle değil.Bir fan sayfası var ve orada hem çeviri hem resim yapıyor.Güzel sanatları istemeyen kızım bts sayesinde resim konusunda nirvanaya ulaştı:)kıskanmıyor değilim :))
Gelelim BTS nedir? BTS 7 kişiden oluşan bir müzik grubu . K-Pop türü müziğin en önemli simgelerinden biri.2010 yılında çıkmışlar piyasaya.daha önce blog yazıları varmış ama şimdilerde tüm dünyada tanınan ve deli para kazana bir grup.Fan clup  adları  A.R.M.Y
Kızçemin bu fanlardan biri olması ne kadar sağlıklı emin değilim ama ona ilham verdiğini kabul etmeliyim.En az 3 sergi açtı ve çizimde özellikle tabletle resimde çok ilerledi.sizi onun yaptığı resimlerden bazılarıyla baş başa bırakıp ben kaçayım:) Resimlerin bazıları suluboya olsada çoğunluğu çizim tabletinde yapıyor.Kuru boya da çok iyidir onuda söylemeliyim:)
bir ara da cosplay çılgınlığı yaşıyordu:)




























 







37 yorum:

  1. resimlere bayıldım ilham kaynağına belki ilk adımları borçlu olabilir ama yetenek yadsınamaz içinden aileden gelmiş belli :) maşallah çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. Resimler güzelmiş ufkum açıldı..

    YanıtlaSil
  3. oooooo çokoş yaaa ben çok sevdiim aferin ona devam :)

    YanıtlaSil
  4. Çizim yeteneği olduğu bir gerçek ama bts çılgınlığı o kadar da iyi bir şey değil maalesef... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Furkan kızım için değil ama öğrencileriminki çok aşırı boyutta.kızım için değil dememin sebebi o artık bir yetişkin ve hobisi olan resimlerinde konu olarak geçiyor sadece.teşekkürler.

      Sil
  5. BTS grubunu daha önce duymamıştım. Hareketli ve eğlenceli bir gruba benziyor. Bu tür hayranlıkların ileri de güzel bir anı olduğunu biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eğlenceli bir grup ve çok güzel şarkıları var bende dinliyorum bazen.teşekkürler.

      Sil
  6. Nedir bu BTS çılgınlığı bende gençlere örnekler verirken bu grubun adlarını kullanıyorum bir ilgilerini çekiyor madem engel olamıyoruz doğru şekilde hayranlıklarını kullanalım değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle.!:) ayrıca bu tür gruplar korede özel yetiştiriliyorlar.ilişkileri davranışları öğretilmiş.giyim konusu dışında baktığınızda absürt olumsuz örnek olacak durumları yok gibi.

      Sil
  7. bişey diyimi gerçekten çok harika çizimleri var sadece ilgi duyduğundan mı çiziyor yoksa bu konuda eğitim aldı da mı çizdi şuan çok merak ettim hatta çizim tabletini felan da çok merak ettim hatta hatta hatta.... herşeyi merak ettim ve çok kıskandım 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eğitimi yok.zaten artık bir turizmci.yani kızım üniversite mezunu.hobi olarak uğraşıyor ve arada bir sipariş alıyor.kendi kendine öğrenci .çizim tabletinide öyle.harçlıklarıyla alıp kendi kendine öğrendi.tablet normal tablet boyutunda üzerinde noktalar olan bir alet.bilgisayara bağlayıp ekranda çizim yapıyorsunuz.kalemi var onunla yapılıyor çizim.kağıda çizmekten farkı tüm renklerin bilgisayarda hazır olması.
      :)valla bende kıskanıyorum:))

      Sil
  8. BTS le başlayayım, bizim Nehir'de de var(dı) henüz geçti :) GEçiyor yani canım, ki bizde de felaketti hayranlık boyutu. İnternet çekilişinden BTS kitabı kazandık diye ailecek pek sevinmiştik :))
    Yalnız resim kabiliyeti şahane! Annesininn kızı, çok tebriklerimi ilet canım :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim esenim iletirim.kızımda hayranlık müziğini dinlemek,videolarını seyredip resimlerini yapmak boyutunda.ama bunları işten kalan zaman dilimlerinde yapıyor:)

      Sil
  9. Ne güzel resimler :) Bilgiç de manga anime kahramanlarını çizmek upruna resme başladı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kızçemde öyle başlamıştı .bir Japon kültürü merakı vardı şimdi koreye geçtik.bu arada baya birde korecesi ve japoncası ilerledi.

      Sil
  10. Çok kabiliyetli ve bu yeteneğini geliştirsin bence.. Bts hayranlığını kontrol altında tuttuğunuza eminim geçicidir inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızçem bir yetişkin yazdığıma bakmayın.iş dışında ilgilendiği bir hobinin parçası.yeteneğe gelince meslek olarak tercih etmedi.ama bundan parada kazanmıyor değil.

      Sil
  11. Kızınız çok kaabiliyetli bir çocuğa benziyor, onun bu yeteneklerini faydalı alanlara kanalize etmek gerekir gibi bir düşünce geldi içime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben hata yaptım sanırım .kızım küüçük değil 22 yaşında hobi olarak uğraşıyor resimle.meslek olarak tercih etme fikrini sunduk ama istemedi.o yabancı dillerle ve turizimle ilgili ve turizimci oldu.

      Sil
  12. BTS gurubunu duymamıştım ama resimlere bayıldım.. Harika bir yeteneği var kızınızın. Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu yeni keşfettim. Ziyarete geldim ve izlemeye aldım. Sizinde desteğinizi bekliyorumm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.ne iyi ettiniz.ve tabiki ziyarete gelirim.

      Sil
  14. İlk defa duyduğum bir müzik grubu.Uzakdoğu hayranlığı da ilginç tabii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah hayranlığın boyutlarını bilseniz.bugün sınıfın birinde sevgi konusunu işliyorduk kızlar salt bu grubu çizdi.yani çılgınlık!

      Sil
  15. merhaba bloğunuzu yeni gördüm :) tekibe aldım, ben de beklerim :) kora gruplarından ben de en çok blackpink ve exo yu seviyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Resimler gerçektem çok hoş projelerime ilham kaynağı oldu diyebilirim.))

    YanıtlaSil
  17. Resimler çok güzelmiş. Tebrik ederim. Grubu duymayanlardan biri de benim sanırım.

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)