7 Ekim 2014 Salı

Bol Güneşli Günler :)

hala başlık konusunda sıkıntılarım var benim.sizde  de oluyor mu.her havadan çalınca yazılarda neyle ilgili olmalı diyorum sonra bambaşka bişey yazıyorum :)))
öncelikle bayramınız kutlu ve mutlu olsun dostlarım.savaşın kol gezdiği tezkerelerin imzalandığı çocukların öldüğü günlerde bayram bayram gibi gelmese de ...umarım iyi geçmiştir,dinlenmiş,sevdiklerinizle beraber güzel  zamanlar geçirmiş ve tazelenmişsinizdir.gerçi kadınların bu anlamda pek talihi yok.malum temizlik,alışveriş,et,misafir vs vs...
hep bahsettiğim anneler günü buluşmasında sponsor firmalardan söke çok güzel bir paket yollamıştı bizlere.unları ekmek börek yapıp afiyetle yedik bile.teneke kutu da o hediyelerden.öyle süssüz püssüz olur mu :)önce beyaza boyandı bir güzel.sonra Allah  ne verdiyse :)) dekopaj, kabartma vs...çay kutusu olarak kullanmak istiyorum ama yeni evim olunca .çoktan paketleyip kaldırdım bile :))






30 yorum:

  1. Bazen başlık yazmadan yayınlasak diye düşünüyorum bende Alanayım :) çok sıkıntı başlık bulmak.
    Bugün hava öyle yumuşak ve güzelki biraz önce dışarıdan geldim çok hoştu.
    Kutuya bayıldım ne güzel kurabiyeler koyulur içine :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükür bugünlerde Ankarada hava güzel gidiyor birden soğuk olunca şoka girdik resmen :) çok teşekkür ederim aslım.çok öpüyorum seni.

      Sil
  2. Bayıldım ,harika olmuş Dolunay'cım ellerine sağlık,seninde bayramın kutlu olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Off ne hoş olmuş bu kutu. Nasıl bir boya ile boyadın. Çok güzel kapanmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim saadetciğim.valla en ucuz boya bana duvar boyası geldiğinden bildiğin dyo marka iç cephe duvar boyası ile boyuyorum.renklendirici tüplerden alıp renkleride öyle elde ediyorum.

      Sil
  4. Harika bir dönüşüm olmuş ... Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Alanaycım, umarım senin bayramında sevdiklerinle birlikte ve huzur içinde geçmişdir, çay kutusuna bayıldım, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim noblessem yorucu ama huzurluydu :)

      Sil
  6. Guzel is, ama becerebilene. Benim yok oyle fircayla boyalarla aram, cin ali bile cizemem ben. Ellerinize saglik cok guzel.. Guzel gunlerde kullanin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ama öğrenebilirsin sevgili meri.ben öyle sevmeyen ve beceremeyen öğrencilere resim öğrettim ki inanamazsın.teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Dolunaycığım, bayramın (geçmiş bayramın desem daha doğru olur) mübarek olsun, detaylar konusunda çok haklısın, inşallah huzurlu bir ortama kavuşabiliriz. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah diyorum fusuncum.çok teşekkür ederim.sevgiler..

      Sil
  8. Ellerine sağlık canımcığım çok hoş olmuş yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim dilekcim :) çook öpüyorummmm!

      Sil
  9. Başlık konusu hakikatten bazen insanı düşündürüyor;) harika şeyler yapılmış yine çok beğendim ellerinize sağlık. O kuşun şirinliği ay çiçekleri nasıl cıvıl cıvıl, güle güle kullanılsın. Sevgiler;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz blogcular birbirimizi iyi anlıyoruz değil mi :))
      çok teşekkür ederim beğeniler nasıl güzel geliyor insana :))
      sevgiler bendennnn!

      Sil
  10. Biz kadınlara özel tatil isitiyorum :) Bayıldım süpersin sen ya bugünlerde güneş açtırdın ellerine sağlık.Olaylar hakkında söylenecek okadar çok şey varki ama susma hakkımı kullanıyorum çünkü ağır geliyor bana :( savaşı ölümü şiddeti şiddetle sonlandıracağını inanlar yüzünden heryer karmakarışık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sana kesinlikle katılıyorum hatta imza falan toplayıp kampanya falan mı yapsak ne :))
      eğer güneş açtırmış gibi olduysa ne mutlu banaaaa :))
      olaylar kısmına girmiyorum bile.:(((

      Sil
  11. Sana da bol güneşli güzel günler olsun:) Dolunay'cım bu kutu çok güzel olmuş ellerine sağlık face de şişeleri de gördüm bayıldım harikasın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim öznurum.ama harika olma konusunda eline su dökemem bunu bil!

      Sil
  12. alanaycim,,,sukur kavusturana:)
    iyimisin?nasilsin???????
    seni ozledim!kutu cok keyifli olmus...bakalim icine neler konulacak...
    kocaman opuyorum,,,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacımmmm!
      sana karşı çok mahcubum ne aradım ne sordum ne bayramını kutlayabildim.çok özür dilerim.
      iyiyim şükür.
      bende seni özledim
      veee bende kocaman öpüyor öpücüklerimi sevgilerimi yolluyorum sana.

      Sil
  13. Kutu nefis olmuş ellerine sağlık Dolunay'cım. Geçmiş bayramın kutlu olsun söylediğin gibi pek bayram havası olamasa da doğal olarak halimizde...
    Tez vakitte yeni evine kavuşmanı canı gönülden diliyorum bu arada.

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir kutucuk olmuş.ellerine sağlık Dolunay abal:))

    YanıtlaSil
  15. rengim alttaki kutucuk ısrarla açılmadı böyle yazıyorum artık.
    güzel dileğin ve beğenin için çok teşekkür ediyor analı kızlı sizi kocamaaaan öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  16. dün bir yerde vardı tam hatırlayamadım şimdi ama kadınların bayram temizliği haftası kutlu olsun gibi bir şey çok güldüm. ne o deliriyoruz yok bayram temizliği yok yaz temizliği yok kış temizliği... sanki evler her gün silinip süpürülmüyor gibi bayram geldi mi ilk temizlik geliyor aklımıza. biz kendimiz yapıyoruz bunu böyle. dertliymişim galiba :))
    kutu harika olmuş. çok özendim. ben bir kutu bulunca hemen yapışkanlı kağıtla kaplıyorum. biraz hayırsız işi oluyor. sizin ki muhteşem. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. :))) bizim ortak derdimiz sevgili özlem maalesef.önceden yapışkanlı kağıdı bende çok kullanırdım sonra farklı malzemeleri denemeyi düşündüm.ki sen çok güzel geri dönüşümler yapıyorsun çok daha güzeli yapacağını biliyorum özlemciğim.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)