21 Mayıs 2014 Çarşamba

sihirli maviyle "Anneler Günü Etkiniliği" ve Sponsorlarımız 1 :)

iyi akşamlar dostlarım.şöyle bir baktım ne çok şey biriktirmişim yine paylaşmak istediğim anlatmaya ihtiyacımın olduğu.son zamanlarımı alan sergi hazırlıkları ve sergileme safhası,diğer sergi hazırlıkları,ailemizin 6 yıldır üyesi olan oli yani kablumbağamızın ölümü,oğlumun hastalanması,teftiş,ama en çok da acı, SOMAda yaşanan elem kaza.ama tüm bunlar için ayrı bir yazı yazmak ve sizlerle dertleşmek istiyorum.önce boynumun borcu dediğim tanıtım yazıları.en fazla 10 günüm kaldı yoğunluğuma ondan sonra kuşlar gibi özgür ve aranızda olacağım.
ilk kez sponsorlu bir etkinliğe katıldım ve açıkçası çok memnun kaldım.o kadar çok hediye aldık ki tek bir yayınla bitirmem mümkün olmayacak.önce denediklerimden  ve kullandıklarımdan başlayacağım.ancak başlamadan önce etkinliği düzenleyen  sevgili İlknur a yani sihirlimavi bloğuna teşekkür etmek istiyorum.son derece özenle ve sevgiyle hazırlanmıştı her şey bayıldım bayıldım :) ayrıca yüz yüze tanışmak fırsatı bulamadığım bir çok blogger arkadaşımla tanışıp sohbet ettim. ilknurcum seni kocaman öpüyorum buradan ve sevgilerimi yolluyorum tabi ki prensesi de :)




ilk hediyemiz Ali Baba Doğal Taş dan.enfes bir bileklik yollamışlar.buradan tekrar teşekkür ediyorum kendilerine.ürünlerini incelemek isterseniz buraya tık tık!


ikinci hediyemiz ise Amadea Kozmetikten.vucut losyonunu kullanmaya başladım bile.yumuşacık yapıyor.maskelerden çilekli olanını  denedim ve çok beğendim :) Amadea Kozmetiğe teşekkürlerimi yolluyorum.


sıradaki sponsor firmamız Apolena Home&Living .ev tekstilinin yanında son derece şık aksesuarları mevcut.bizlerede son derece şık çantalar yollamışlar.bayıldım doğrusu.çok teşekkür ediyorum buradan apolenaya :)
.
daha önce mutlaka duymuşsunuzdur atölye pudrayı :) kızım ve oğlum için amerikan servis yapmış.hepimiz çok sevdik beğendim ve mutlu olduk.çok özel hediyeler.çok teşekkür ediyorum atölye pudraya. :)
Bayb Corner de biz anneleri unutmamış.bu şirin hediyeyi yeni doğum yapan arkadaşıma hediye etmek üzere pakete yerleştirdim bile :)

diğer bebek ürünleri firması olan sponsorumuz ise oyuncakları temizlemek için organik temizleyici yollayan Friendly di.ürünleri http://www.babyland.com/ mağazasında satılıyor.  ayrıca internet mağazalarından yüzde onluk birde indirim hediye ettiler.buradan teşekkürlerimi yolluyorum.hem indirimi hem ürünü yine arkadaşım fatoşun hediye sepetine attım bile :)

ABCBioderma unutmamış bizi.süprizli bir hediye çantası yollamış bize .içinden neler çıkmadıki! Biodermayı zaten çok kullandım ve beğenirim.yolladıkları ürünleri de zevkle kullanacağım :)  bebişler için olanlar yine arkadaşım fatoşun hediye sepetine :) firmaya  teşekkürlerimi yolluyorum.


sponsorlardan biride Cadence Art.hepimize boyamalarda kullanmak üzere şık önlükler ve hobi dergilerini yollamışlar.dergiyle ilgili ayrı paylaşımlarım olabilir ( denedikçe :)teşekkürler Cadence Art .:)
başka bişr sponsor ise Clemy markasıydı.kendi küçük etkisi büyük kremler ve güneş koruyucusu göndermiş ki tam benimkinin bittiği zamana denk geldiğinden ayrı sevindim.
Cosmed ise yine çok beğenerek kullanacağım hediyeler yollamış.çok şanslı hissediyorum :) teşekkürler cosmed.henüz denemeye fırsatım olmadı. hepsini.ama göz kremini kullanmaya başladım ve memnunum .diğerlerini  deneyince buraya dipnot düşeceğim.
D&B Dizayn inanılmaz mutlu eden bir hediye yollamış.nasıl mutlu olmam bana özel bir kere :) sizce de çok şık değil mi?artık daima çantamda :)teşekkürler D&B Dizayn.
yayının son tanıtımı ise yeni tanıdığım bir marka.Dentinox.bize miniş bebek diş macunları yollamışlar.tabiki yine arkadaşımın hediye sepetinde yerini aldı.ama şuan kullanacak kadar büyük değil bebişimiz.bir tanesini komşumun küçük oğluşuna hediye etmiş.o kadar sevmişki yine isterim diye tutturmuş :)

Yörsanı bilmeyen varmı? bize kocaman bir paket yollamışlar.o kadar özenli hazırlanmıştıki ! tam bir hazine :) çokdda güzel mesajlar içeren bir mektup yollamışlar üstelik biz bloggerlara.özel ve şanslı hissettim.zaten kullanıyorum Yörsanı sadece tütselinmiş peyniri denememiştim,tadma şansım oldu.teşekkürler yörsan
Barielle ayak bakım kremi yollamış.hemen başladım denemeye.hem güzel nemlendiriyor hemde çok rahatlatıyor.teşekkürler Barielle.


en şahane hediyelerden biride Unileverden geldi.reklamlarda gördüğüm o şirin ayıcıkda içinde.yaşasın :) çok teşekkür ederim unilever.keyifle kullanacağım.


kalanı ikinci yazıda :)

8 yorum:

  1. Maşallah... hepsini sağlıkla güzel günlerde kıllan Dolunay'cım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öznurcum.kocaman öpüyorum seni :)

      Sil
  2. özledim güzel paylaşımlarınızı. gerçi ben de istemeden de olsa, epey bi ihmal ettim hem sizlerin hem kendi sayfamı ama, dönüp dolaşıp paylaşımlarda buluşmak başka bir mutluluk, başka bir güzellik, başka bir rahatlama. hediyelerin hepsi ayrı güzel, iyi günlerde kullanın dilerim. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok haklısın sevgili özlem.buranın yeri bir başka.birtek notlarım kaldı ondan sonra çok rahatım inşallah.çok teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  3. Canımcım çok şey yaşamışsın. Oli için üzgünüm , oğlun için çok geçmiş olsun teftiş sergi çok stresli ama atlattın sanırım.
    Ve evet Soma hepimizi derinden yaraladı.
    Öncesinde böyle eğlenmenize çok sevindim. Hediyelerde çok güzelmiş.
    Çook öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah gülayım daha yazamadığım yada yazamayacağım çok şey var da Allah beterinden korusun:( teşekkür ederim canımcım bende seni çok öpüyorum.

      Sil
  4. Güzel bir etkinlik olmuş Alanay'cım,hediyelerde etkinlik kadar güzel..Güle güle sağlıkla kullan sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bağnucum.sevgiler öpücükler..:)

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)