21 Haziran 2013 Cuma

önce-sonra projesi(şömine)

dün boya yaptım uzun bir aradan sonra.alerjim başlamadan önce 14 yıl evimi kendim boyadım.boya derken duvar değil ama şömineydi boyadığım.oğuzum (aynı zamanda kuaförüm) yeni dükkana geçti(satın aldı maşallah)her yer tadilattan geçti ama şömine yıpranmış haliyle duruyordu bana boyar mısın diye sormuştu.işlerimi bitirince tabi ki  boyarım dedim.dün de boyamaya gittim.üst tuğla kısmında sentetik boya kullandığımdan hafiften çarpıldım(baya baya aslında) :) alt kısımda ise akrilik ve yaldız boya kullandım.daha tupla aralarına gölge renk gidilecek ama boya kurumadığından sonrasına bıraktık.şöminenin üzerine de daha önce boyadığım şişe,seramik yılanlı mumluk ve dekopaj yaptığım mumluğu  hediye götürdüm.kızının kumbarası da orada duruyordu.(ham haliyle)baktık uyumsuz kaldı.alt kısımda kullandığımız renkle boyayıp beyaz puantiyeler ekledim.şimdi  daha güzel görünüyor.







29 yorum:

  1. Wspaniałą robota!
    Ze zdjęcia wynika, że wspaniale się bawiłyście przy pracy!
    masz złote ręce do wszystkiego Kochana!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumlarınla şımartıyorsun beni sevgili Barbara.çok teşekkür ediyorum.kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
  2. Nekadar beceriklisiniz. Herkesin eline yakışmaz. Çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok o kadar değil ama uğraşmayı seviyorum.çok teşekkür ediyorum.sevgiler.

      Sil
  3. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.. Boya işlerini hep yüzüme gözüme bulaştırırım :)
    birde siz paylaşımlarınızı yaptığınızda resim gözükmüyor ondan hep gözümden kaçıyor.. bir çözüm bulsanız bence daha iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz uğraşınca el alışıyor.eminim alasını yaparsın sevgili ceyda.resimlerin görünmediğini sibelde söyledi ama ayarlardan falan uğraştım nasıl ve nereden düzelteceğim bilmiyorum:(

      Sil
    2. ne yazık ki bende bilmiyorum ama bilen bi kaç kişiye sorabilirsin.. Ferhat bayram a veya blog hocama..

      Sil
  4. Canımmmm ben geldim:))

    Beni sık sık ziyaret edip merak ettiğini ve dualarını benden esirgemediğini biliyorum.
    Ben de iyileştiğim gibi sana koştum:)
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmmmm!hoşgeldin.bak nasıl mutlu oldum iyi olmana.şahane haber bu.bende öpüyor hasretle kucaklıyorum..

      Sil
  5. süper olmuş ellerine sağlık . bu arada yardımcın çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)evet çok sevimlidir kuzum.oğuzun kızı vede çok maharetli:) teşekkür ederim..

      Sil
  6. çok güzel değişmiş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Alanay hanım en son resimde görülen güzel hanım siz misiniz. Ne kadar hoş bir kadınsınız..:))
    yüzünüzde de güzel bie gülücük var maşallah demek istiyorum. On parmağınızda on marifet.. Keşke sizin enerjinizden birazcık da bende olsa..:))
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bu yorumu okuyunca utandım keşke öyle yazdığın kadar olsam ama çok teşekkür ederim iyi geldi:)ben bir sinerji yaratıp hemen yollayayım sana.:) selam ve sevgilerde benden..

      Sil
  8. maşallah hem keyifle yapmışsınız hem de güzel olmuş.
    :)
    boya ya hiç yapmadım valla.
    kendin boyamak keyifli olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keyifli ah birde boyalar dokunmasa:) teşekkür ederim..

      Sil
  9. Büyük cesaret ! Ellerinize sağlık çok güzel ,çok başarılı bir iş çıkarmışsınız!

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş,renkler süper,yardımcınızda çok şirin.

    YanıtlaSil
  11. oooo....muhteşem..ellerinize sağlık kızın da pek tatlı maşallah..vallahi bravo şömine gerçekten harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mormenekşem ama kızım değil semina.aam kızım gibi seviyorum:)sevgiler..

      Sil
  12. Ellerine sağlık bebeeeem...

    YanıtlaSil
  13. merhaba; sayfanızı yeni keşfettim ve kendimden birşeyler buldum ;) çok samimi ve yaratıcı bi blogunuz var artık takipteyim banada beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşgeldiniz .dilerim hep hoşvakit geçirirsiniz.tabiki gelirim.sevgiler..

      Sil
  14. Muhtessem..bana da gel..ucak biletini hediye edeyim..evimi al..ucundan bucuguna boya..cocuklarin odalarinin duvarlarina cicekler falan yap..benim hobi odasini eldengecir..ben de mest olayim..ne marifettir yaa...;)) allahim bana da gecsin arkadasimdan bu yaraticilik.. Yani yüzde 10 falan yeter bana..;) bu arada senin yesil pasaport vardir degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))delisin sen gelirim valla .ama yeşilim yok yani alma hakkımı elde ettim de başvurmadım:))teşekkür ederim canımcım o senin bakış açından yoksa öyle abartılacak bişi inan yok.

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)