31 Mayıs 2013 Cuma

Geri Dönüşüm Tasarım Yarışmasında Derece Alan Elbiseler...

hepinize iyi akşamlar sevgili dostlar.bu akşam sizlerle artık hediyelerini de teslim ederek bitirdiğim projenin eksik kalan detayları paylaşacağım.size geri dönüşümlerden kıyafet tasarımları yaptırdığımı ve bunu aynı zamanda yarışma haline getirdiğimi söylemiştim.kimler birinci oldu hangi elbiseler paylaşmamıştım.birden fazla şeyi yapmaya çalışmak maalesef eksiklik ve aksaklıkları doğuruyor.defileden önce kıyafetlere not verip geri dağıttım.çoğunluk grup çalışıyorlardı.her hafta o grupları kontrol etmek yönlendirmek ve sonunda da not verip depoya kaldırmak ardından da jüri kararıyla derece alanları ve defileye çıkacakları belirlemek arasında fotoğrfalamayı unutmuşum.eh nasılsa defile vardı ya ona güvendim sanırım.ama gel gör ki kazın ayağı öyle çıkmadı.o gün uğraşmamam gereken o kadar çok şeyle uğraştım ki! mesela biletsiz gelen ve biletini aldığı halde yerine oturamayan veliler,son anda müdür beyin ricasıyla araya giren şiir dinletilerinin müziklerini,öğrencileri bulmaya çalışmak,öğretmenlerine ulaşmak,son anda gelmeyen öğrencilerden dolayı kareografiyi değiştirip karambole sahneye yollamak,bozulan perde yüzünden provasız halletmek her şeyi,vs vs..liste uzar.sadece daha öncede yazmıştım çok ders aldım çoook :)rağmen tiyatromuz gibi rağmen gösteri yaptık işte.son anda aklıma gelip arkadaşıma verdiğim kamerayla çekilen fotolardan yakalayabildiğim dereceye giren elbiseler dostlar.(fotolar hiç net değil ama elimdekiler de bunlar ne yapalım:((

1.seçilen çalışma.




2.seçilen çalışma



3.seçilen çalışma



jüri özel ödülü


bugün ödül töreni yapacağımı yazmıştım sabah sizlere hatırlarsanız.idareye daha önce haber vermiştim emin olmak için hatırlattım,hediyelerimi paketledim( her birine kitap aldım,birinciler ekstra fatoşumun çantalarını aldılar).yüzük,anahtarlık,ayraç,takı toka bilekli vs ekledim paketledim,tam öğlencilerin içeri giriş saatinde olacağından sadece 30 saniye mikrofonu almaya girdim içeri.geri döndüğümde ne göreyim öğrenciler içeri girmiş.oysa arkadaşlarının önünde ödülleri almaları ve daha bir onure olmaları gerekiyordu.daha giremeyenlerle mini töreni yaptık.makineyi bir velime verdim şahane fotoğraflamış:) işte görüntülerden bazıları:









4 yorum:

  1. çok güzel bir çalışma olmuş öğrencilerinin ve senin emeğine sağlık.

    bloggerda sizlerden çok şeyler öğrendim .yeni öğretim yılında uygulamayı planladığım çok şeyler birikti.fikirleriniz için teşekkürler.

    (tabi şu anda norm fazlası olduğum için inşallah beni yerleştirecek bir okul bulurlar . benimde bir okulum ve öğrencilerim olurda bu uygulamaları yapabilirim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.blogger çok kocaman bir dünya ve bende çok şey öğrendim öğreniyorum zaten sanırım sonu yok:)ama çok seviyorum eksiltmiyor çoğaltıyor bilakis değil mi?
      norm fazlası olmanıza üzüldüm.inşallah çok güzel nezih ve kadrosuyla süper bir okula yerleşirsiniz.ve eminim harika çalışmalar yapacaksınız öğrencilerinizle.sevgi ve selamlarımı yolluyorum.

      Sil
  2. Hep söylüyorum kısıtlı imkânlarla harikalar yaratiyorsun. Çocukların çok şanslı senin gibi bir eğitimcileri öğretmenleri olduğu için. Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok o kadar değilim rengim ama elimden geleni istemesem de yapıyorum zaten bir kere daldın mı bu karakterden çıkmak çok zor öğretmenlikte.çok teşekkür ederim.sevgiler canım..

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)