9 Şubat 2013 Cumartesi

Kapı Süsü -Baharı Beklerken...


kapı süslerimin tabanlarını hep gazeteden burada anlattığım şekliyle yapıyordum.ama gazeteler ellerimi boyadığı için farklı teknik deneyip kartonlardan kestim.karton dışında apartmanın altındaki dükkanı boşaltan esnafın bırakıp gittiği reklam panosunu kestim.ama ne kesme.ne maket bıçağı ne makas.bildiğin tahta gibi sert ve sağlammış:) kıl testerem olmadığı için ucu tırtıklı bıçakla kestim.:)


elimdeki kumaş namına ne varsa bir gün oturup kestim yoyo yapmak için.ama neredeyse bir çuval:) ara ara dikiyorum onları elimde.


sonrada diktiğim yoyo ve güllerden kestiğim tabanlara bu güzellikleri yapmaya başlıyorum.bakınca bana baharı anımsattığı için adını baharı beklerken koydum...



19 yorum:

  1. Çok cici olmuşlar elinize sağlık kumaşlar bencede böyle değerlendirilse ne hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.evet değerlenince böyle güzel oluyor.

      Sil
  2. Çooooookkkkk güzel olmuş Alanayım canım benim :D Hobi odamın kapısına asmak için böyle düğmeli kumaşlı bir kapı süsü yapmayı düşünüyordum ama seninki gibi şirin olur mu bilmem :D Sevgiler gönderiyorum, öpüldün...:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye olmasın sen daha güzelini aparsın bence.teşekkür ederim sibelim.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş,isminide çok sevdim ayrıca renklerde çok güzel ellerinize emeğinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mehtap hanım.beğenmenize sevindim.

      Sil
  4. Alanaycım çok hoş ve güzel bir değerlendirme olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. Yoyolu kapı süsünü çok sevdim.Bu sıralarda tam da ilgi alanımdaydılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim bende sevgili çiğdem teşekkür ederim.

      Sil
  6. BURDADA VARMIŞ , KUMAŞLARDAN KAPI SÜSÜ... BUDA ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  7. ne güzeller bunlar. ismi de çok isabetli olmuş gerçekten. ee hadi bahar gelsin artık ama dimi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi gelsin artık:) teşekkür ederim juliette.

      Sil
  8. Gerçekten de "TAM BAHARLIK" olmuş...

    Ellerine sağlık sevgili Alanay...

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim demetciğim:) bak sana iyice ısındım bir "ciğim " eki geldi:) sırada "im" eki var ona göre:)

    YanıtlaSil
  10. Aaa ben bunu görmemişim.harika olmuş.yrıc son yptığım kpı süsü,henüz yyınlamdım,ynı teknikle tabn yapmışız :)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar hoş olmuş, bahar gibi, eline sağlık canım, hem değerlendirip hem ortaya güzel bir şey çıkarmışsın, sevgiler. bana da beklerim:))))))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir artıl kumaş değerlendirmesi olmuş. En kısa zamanda ben de deneyeceğim.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)