8 Ocak 2013 Salı

Keçe Ev -4 (sanırım:))

keçeden yapmayı sevdiğim objelerden biride evler.gerçek hayatta da ev almak yada yapmak böyle kolay olsa değil mi? Allaha şükürler olsun evimiz var ama ömrünü çalışarak geçirip emekli maaşıyla üzerine de borçlanarak ev almaya çalışan tanıdığım tanımayıp bildiğim duyduğum ne çok insan var:(Allah ev almaya çalışan yada alıp da ödeyen ve evi olmayan herkese yardım etsin.
malzememiz keçe yine.içini silikonla doldurup üzerinizde yine keçeden yaptığım minik objelerle süsledim.
bildiğiniz üzere.:)hepinize aydınlık ve bereketli bir gün diliyorum dostlar.sevgiler....



7 yorum:

  1. bu güzel dileğin için amin canım
    ellerine sağlık çok güzel olmuş arkadaşım
    öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker hele ki çiçeklere bayıldım ben:))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  4. fatoşum teşekkür ederim canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim ada ve deniz.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. alonenesim teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım çok sevimli. Keçeyi tek geçerim...

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)