10 Ocak 2013 Perşembe

...


sanırım bu günlerde böyle uyuyorum:)) ya da tam tersi hiç uyuyamıyorum.sürekli açım hiç doymuyorum ve oturan boğa misali yerimden kalkmak istemiyorum.sanırım havalardan:)) hep öyle deriz ya havalardan...yani mevsimsel.yakın çevremde de şikayet eden var çünkü.
bugün annem pct ye girdi.hastaneye giderken takside dua mırıldandığını gördüm.o zaman belki bizden daha çok korktuğunu anladım.çocukluğum geçti yine ,anne oluverdim bağrıma basmak geçecek demek istedim ama biliyordumki sıkı sıkı tuttuğu düğümleri gevşeyiverecek bende sımsıkı yumdum gözlerimi daha ıslanmadan gözlerim..ara vermişiz ya,hastalar,sarı benizler,bezgin ve endişeli bakışlar..."çok dua ettim hepsine ,iyi olmaları ve daha fazla acı çekmemeleri için.hastayken hastalığını neredeyse canınız ordadır sanki ama bu illet şeyde ki korku duygusu bir başka sanki ve gözlere yapışıp kalıyor..
akşam akşam içiniz kararttım kendiminkiyle beraber ama paylaşmaya da ihtiyacım vardı.dostlar ne için değil mi?:))
bugün çook olaylı geçti.zaten normalde 6 saat yaparken 7 saat ders yapmak inanın bitiriyor hepimizi ve çocukları da ama perşembeleri 8 saat yapıyoruz ve sanki herkesin zembereği boşalıyor.o artık siz büyüdünüz deyip sınıf öğretmenlerinde koparıp ortaokullu yaptığımız 5.sınıflar özellikle.bir yandan çocuklar ama bir yandan da eh büyüdük bizzz deyip bir garip olaylara girmeye başlıyorlar.aman kız arkadaş edinip birde kıskançlık krizine girip adam pataklamalar,kavgalar...ya ne bileyim acaip oldular.ne çok yıprandık bu dönem yaa.ama inanın bu olayın altına imza atan her elin sahibine ki bu bakan da olsa hakkımız helal değil.neyse kapayayım bu konuyu ne de olsa 657  var ortada.fazla açılmadan:)) bugün hediyelerimi paketledim.ne hediyesi mi güçsüzler yurdu ziyareti için hazırladığımız hediyeleri.geçen yıl her teyzeme amcama üçer beşer hediye dağıtmıştık her iki gittiğimiz de de ama bu kez 60 adedi zor bulduk.:( yarın 3:30 a randevumuz var kuzularla oradayız.gelmek isteyen dostlara da duyurulur..benden bu kadar bu akşamlık.şu meşhur raporuma dönmeliyim ayyyy daha yarısı bitti ve pazartesi son günnnn!


6 yorum:

  1. Allah kimseye çaresiz dert vermesin Alanayım, kim korkmaz ki hasta olmaktan :( Umarım annenle ilgili önemli bir sorun yoktur...
    Senin işin zor be canım, ne öğretmenlik eski öğretmenlik, ne öğrenciler eski öğrenciler... Öğretmenlerin sorunları arttıkça arttı, öğrencilerde ne saygı kaldı ne sevgi, bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete:(
    Bu aralar nedense herkesin ruhu huzursuz, yorgun... Yalnız değilsin yani... Dilerim güzel günler yakındadır, öptüm seniii :)

    YanıtlaSil
  2. Insallah iyi haberler alirsiniz testlerden alanaycim.. Allah yardimciniz olsun.. Hastasi olan herkese sifalar..

    YanıtlaSil
  3. banucam bir çok şey gibi haklısın öğretmenliğinde tadı tuzu kalmadı.zaten şuan emin olun vicdanla gidiyor eğitim.vicdanımızı kurutmak için de ellerinden geleni yaptıkları için vicdan gittiğinde ne olacak bilmiyorum.teşekkür ediyorum canım benim.iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  4. nar çiçeğim bir tanem teşekkür ediyorum.inşallah.sevgiler canımın içi...

    YanıtlaSil
  5. Annene çok geçmiş olsun canım, ellerinden öperim. Valla çocuklarla uğraşmak zor, nasıl bir sabır sizinki hayranım, Allah kuvvet versin, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. sağolasın baharcığım.sevgiler..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)