23 Aralık 2012 Pazar

Mim..(kısa kısa:))


canımın içi gözümün nuru gülsüm ablam mimlemiş beni.başımı bile kaşıyamazken (valla abartmıyorum öyle) mim ekstra gelmiş olsa bile ona karşı boynum kıldan ince,mecbur kıssa kıssa cevaplıyacağız işte...:)) (bu arada fotodaki korsan ne alaka derseniz o bıçkın benim:))

1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
genelde duygularım ön planda kalır.iyi tarafı da olduğu gibi aldandığımda çok oldu ama bu beni ben yapan özelliklerimden biri ne yapayım...
2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
kanımca şımarıklıktan:) en güzel öğrenme yaparak yaşayarak öğrenme.dolayısıyla hep kaybederek kazanmaya çalışan bir milletiz biz.sağlığı kaybedince keşfederiz.dostu kırınca gibi..tabiki böyle yapmayanları tenzi ediyorum.hem mutluluk sürekli bir olay değildir zati.aslında önce huzur geliyor bence.(yaşlandım galiba:))
3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin birşey var mı?
sadece eşimin kardeşine çektiğim kredi için pişmanım.çünkü ödemedi 3 yıldır ödüyorum ve daha 19 ayım kaldı.maaşımın üçte ikisi gidiyor.helalleşemeyeceğim insanlardan biri.
4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
eskiden hep susardım.incitmeyeyim yada anlasınlar diye beklerdim.ama yok düzen böyle değil.haklıysam savunurum susmam.
5.Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
aç gözlü değilim Şükür ama bir baş soğan olsun yeter de diyemem:)) çalışan üreten emek harcayan biri olarak şartlarımı hep daha iyiye taşımak isterim.ama çok zenginlikte gözüm yok.yaramaz bize:))

şimdi kimi blogcu dostlar seviyor kimi sevmiyor.ben kime yollayacağım bu mimi?:)) ah evet sevgili ayşınım,ayyüce ve alonenese gelsin bu mim bende:)

4 yorum:

  1. anaaa resme bak :))))
    http://3.bp.blogspot.com/-pDGpexWOXtI/UNc0y6VYRrI/AAAAAAAAGhs/Yq_DQvuZjUU/s1600/9.jpg
    bak bu da ben..
    yaw biz birbirimize mi benziyoruz ne? :)))))

    YanıtlaSil
  2. Canım keyifle okudum cevaplarını.
    Ben daha önce cevapladığım için başka mimler de beklerim canım:)

    YanıtlaSil
  3. :)) pişti olduk desene:)figen ablam...

    YanıtlaSil
  4. tamam ayşınım.teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)