20 Kasım 2012 Salı

"Çocuk Hakları" ilgili çalışmalar devam...

uzun zamandır daha öncede bahsettiğim gibi Keçiören Belediyesi ile ortak çalışmalarımız devam ediyor.çocuk hakları ile ilgili çıkaracakları kitaba öğrencilerimizin resim yapmasını istediler.bizde tamam dedik.resimler yapıldı.fotoğraflandı ve kitap basıldı anacak daha elime geçmediği için sizinle paylaşamadım.işte o kitaba giren resimlerin sergilenip yine Keçiören Belediyesinin hazırlattığı çocuk oyununu seyretmek üzere geçen hafta Yunus Emre Kültür Merkezine gittik kuzularla beraber.Açılışı Belediye Başkanı Sayın Mustafa Ak yaptı.oyun şahane ve çok eğlenceliydi.masal karakterleri yoluyla çocuklara sahip oldukları hakları anlatan keyifli bir oyundu.işte o tiyatro oyunu ve öğrencilerimin resimlerinden oluşan kareler...











































4 yorum:

  1. gurur verici çalışmalar...
    alkışlıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Resim konusunda ne kadar başarılı öğrencilerin. Keşke okul yıllarımda senin gibi bir öğretmenim olsaydı.
    Sevgilerimle canım ^-^

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim ablacığım.öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  4. ah canım benim.hep çok zarifsin.kocaman öpüyorum ayşınım..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)