14 Mayıs 2012 Pazartesi

Geri Dönüşüm Organizer..

Aslında bunu yapalı baya bi oldu ama biraz fırsat bulamadığımdan birazda isteksizlikten paylaşamadım.marketten aldığım kutuyu önceden plajda kullandığımız ama artık bir tarafı yırtıldığı için atılmayı bekleyen plaj hasırı ile kapladım.içine hasırın renklerine uyan polarla döşedim.eh üzerini de biraz süsledim.kullanışlı bişey oldu benim için.hobi odam yok benim.her şey salona getir götür çekmecelerle,kutularla..böyle biraz toparlandı malzemeler.bunun büyüklüğüne bir kutum daha var.dağınık durmuyor yani eskisi kadar.





ardından hızımı alamayıp bide ayakkabı kutusu kapladım.dışını yapışma kağıtla kaplayıp,üzerine desenlerine uygun şekilde polardan çiçekler kesip yapıştırdım.içini de yine polarla kapladım.fena olmadı...



6 yorum:

  1. Dolunayım bayıldım ben bunlara. Harika olmuşlar canım. Plaj hasırı ile kaplama fikri süper.
    İki kutunun da tüm ayrıntıları çok güzel olmuş.
    Valla gönülden tebrikler canım:)
    Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ayşınım teşekkür ederim.beğenmene sevindim.bende kocaman öpüyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. kurdelelerim için yapabilirim bende, naylon torbaların içinde, öyle karmakarışıkki.Fikir güzel ortaya çıkan ürün güzel, ellerine sağlık becerikli arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Çok başarılı yahu, ellerin dert görmesin, yine ne güzel şeyler yapmışsın Bahsetmiştim ya senin sayfa güncellemelerini postlarını gelmeden göremiyorum, gelmişken de hepsini gezeyim dedim çalışkan arkadaşım benim. Döktürmüşsün yoğunluğuna rağmen..

    YanıtlaSil
  5. noblessem .rengim teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. ne kadar ince bir emek ürünü
    tebrikler çok güzel olmuş

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)