29 Nisan 2012 Pazar

23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı Çalışmalarımız

Oldukça geç yazılan bir yazı oldu biliyorum yazacak zaman bulamadım ki!bayram haftası inanılmaz yoğundu benim için.müdür bey son anda yani bayramdan 3 gün önce tüm okulun bir örnek süslenmesini istedi.aslında daha önce müdür yardımcılarına söylemiş ama onlar bana bi zahmet iletmeyi unutmuşlar.2 gece ve iki gündüz yüzlerce çiçek yaprak ve flama kestim.artık rüyamda bile elimde makasla dolaşıyordum:)pencereleri vs o telaşta fotoğraflayamadım.sadece müdür bey söylemeden önce kendi atölye katımı süslemiştim bunlar onlar işte...

iki sınıfla beraber 6 metre uzunluğundaki bu sevimli bayram kutlama yazısını hazırladık ardından.



sonrasında da bayram resimlerimizi yaptık.

















3 yorum:

  1. Rüyalarda bile el emeği demek:)))
    Ellerine, emeğine sağlık canım.
    Çocukların resimleri de ne kadar güzel.
    Sevgiler.
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  2. :)evet öyle ayşınım:) resimleri bende çok beğendim.teşekkür ederim canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel olmus da müdür bey kendileri niye yardim etmediler.. Yada son iki güne kadar bekleyen yardimcilar..
    Hani elinize saglik cocuklarinda eline saglik.. Ama ben herhalde böyle son dakika isindeisyan ederdim..;) gel kendin süsle derdim.. Heeee bir de hepsi ayni örnek olcekmis..
    Tabi pasam...ay kilmiyim neyim;)))
    Yok kiyamadim geceleri bile ruyanda cicek kesmene... Resim el isi ögretmenisin diye yüklenmesinler hemen.. Onlarinda okulu.. Oturup yapsinlar onlarda...

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)