27 Mart 2012 Salı

Bahar yorgunluğu...

son zamanlarda çok yorgun hissediyorum acaba hastalanıyor muyum diye endişe ederken artık bahara girdiğimizi ve bunun bahar yorgunluğu olabileceği aklıma geldi.canım hiç iş yapmak istemiyor oysa yapmam gereken milyonlarca şey var ve ben sadece deli gibi kitap okuyor ve bilgisayarda oyun oynuyorum.kendime kızıyor ve her gün yeniden sözler veriyorum ama ertesi gün unutuveriyorum.sadece bu miskinlik duygusunu artık atmak istiyorum üzerimden.aranızda böyle hisseden var  mı acaba?
keyifsizim velhasıl.hele hafta sonu yaşadıklarımız iyice kötü yaptı.eşimin iş yerinde yine bir kaza oldu 20 yıllık iş arkadaşı ve dostunu kazada kaybetti.o kadar üzüldüm ki!göğsüne bilmem kaç tonluk sac düşmüş.3 çocuk sahibi bir adam.işini çocuklarını karısını çok seven biri. eşim çok etkilendi.yıllardır kaç arkadaşını kaybettiğini biliyorum ve her seferinde ortalığı toparlamak ona kalıyor.amiyane bir ifade oldu ama öyle.kaç bedeni ,uvzuvu hastaneye yada morga taşıdığını hatırlamıyorum.insan yaş aldıkça bazı yönlerden katılaşsa da duygusal anlamda daha bir zayıflıyor.iki gündür çok moralsiz .bakalım nasıl toparlayacağız...

4 yorum:

  1. Cok üzücü yaaa.. :( insan cok etkilenir böyle birseyden..kolay degil....

    Bahar yorgunlugu bendede var..aynen hissettiklerini hissediyorum..ama ben kendimi resme vurdum.. Haaa bu arada ben resim falan yapamam haaa... Yani resim yapamadikca durum dahada kötüye gidiyo.. Bir ara toparlayip sana yolluycam ögretmenim.. Fikir icin;)))) kac vericen bakalim bana;))))bugün börülcenin doktor kontrolleri bitti.. Cok sükür hersey iyi.. Gelisim izleme kontrolüydü.. Türkiyeye gelmeyi ertelettiren kontroller..simdi önümüzdeki 4 hafta deli gibi büroda calisip sonra verelini tr...;)))

    YanıtlaSil
  2. canım börülcenin kontrolleri ve sonucuna inan çok sevindim.şimdiden kolaylıklar diliyorum san ama kendini çok yorma.çok öpüyorum.vee dört gözle bekliyoruz.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok üzüldüm canım. Allah (c.c.) rahmet eylesin. Yakınlarına ve tüm sevenlerine de sabır diliyorum. Başınız sağ olsun.
    Mevsim değişimleri beni de etkiliyor ama en çok da yaşarken karşılaştığımız üzücü olaylar derinden etkiliyor:)
    Güzel günler diliyorum Dolunayım.

    YanıtlaSil
  4. sağolasın ayşınım.sevgiler..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)