28 Şubat 2011 Pazartesi

BUNLAR DA PEYNİR KUTULARIM :)


Peynir kutusuydu önceden.bir güzel yıkayıp limonlu su ile kokusunu aldıktan sonra alçı ile tutkalı karıştırıp tenekenin üzerine sıvadım.soğan telisini sıvanın üzerine yapıştırıp geri kaldırarak doku verip kurumaya bıraktım.bir gece kuruduktan sonra kahverengi boya ile boyadım.nescafeyi oldukça koyu kıvamda hazırlayıp eskitmesini yaptım.üzerine parmak yaldızla rötuş yaptıktan sonra boyutlu boncuk ile dekor  verip ardından vernikledim.


Bu teneke kutuda da aynı uygulamayı yaptım.sadece dokuyu bu kez çöp şiş ile verdim.kuruduktan sonra akrililk siyah füme boya ile boyadım.ardından gümüş yaldız ile eskitme yapıp süt verniği sürdüm.son olarak cam boncuklardan dekor yaptım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmaklar incinmesin:)