6 Şubat 2011 Pazar

5.SINIFLAR "TEBRİK KARTLARIMIZ"...




2 yorum:

  1. valla ben doğduğundan beri resim yapan biri olarak şöyle bir fikre vardım...
    çocukların yaptıkları resim hiç müdahle etmeyince mükemmel oluyor..
    vallahi yaa, okullarda zorla renk/perspektif/oran konularını dayattığımızda çocuklar varolan doğal yeteneklerini kaybederek, hep birbirlerine benziyorlar resim yeteneği konusunda..
    bunu niye söylüyorum?
    çünkü şu an bu sayfadaki ressamlar çok küçük...henüz okullardaki resim derslerinde resim kuralları konusunda kalıplaşmamışlar..
    bak ne güzel özgün çalışmışlar...
    kurban olayım bu minik yüreklere, minik ellere..
    işte bu harika resim yeteneklerini liseye kadar taşıyamayacaklar.ona üzülüyorum...
    ben bir ilköğretim öğretmeni olsam, bu bebişlerin bütün resimlerini çerçeveletir evime asardım..o kadar ki beğeniyorum çocuk çalışmalarını...
    anaa ne kadar uzun yazmışım :))
    pardon ablam :))
    kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
  2. aslında hiç uzun yazmamışsın figen abla ama doğru yazmışsın.keşke dediğini yapabilsemde hepsini çerçeveletip duvarlara asabilsem.geçen yıl resim sergimizde ben tüm resimleri asayım diye dört dönerken resim zümresi arkadaş 3!lük resimleridemi asıyorsunuz demişti ve çok sinirlenmiştim.hani resim öğretmeni olmasa...neyse.teşekkürler güzel yorumların için...

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)