10 Eylül 2010 Cuma

ANNEM....


Yaklaşık 2 ay önce telefonda biraz rahatsızlandığını ve doktora gittiğini söyledi anneciğim...memesinde kitle bulmuş... biopsi yapmışlar...günler sonra haber geldi patolojiden annem KANSER di.inanmadım önce.hani böyle şeyleri dizilerde falan syrederiz  yada romanlarda falan okuruz...bize olmaz diye düşünürüz.Ama değil değil...tedaviye başladık.annem Ankaraya geldi yanıma.ben de kalıyor. bir kere bile ağlamdı yanında.hergün hastaneye gittik.en nihayet kemoterapiye başladı.önümüzde ki pazartesi 2. kemoterapiyi alacak.memesinde,lenflerinde ve akciğerinde onu hasta eden kitle ve kötü hücreleri o zehirle yok edecekler...gittiğimiz üç hocadan biri öyle söyledi diğerleri de 3 ay sonra belli olur dedi.hatta annemin yüzüne söyled.doktorluk böyle bişey galiba.ölebileceğini bu kadar  duygudan arınmış,çıplak,katı söyleyebilmek...Osman bey de doktor ama o "size bağlı "dedi.öleceksin yada çok zor vs demedi.


dün saçlarını kazıdım sevgili annemin.oğlan çocuğu oldun deyip sevdim...o da bir türkü söyleyip ağladı...vereceğimiz tek şey saçların olur inşallah güzel annem...seni çok seviyorum.her gün dua ediyorum.ve inanıyorum sen İYİLEŞECEKSİN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmaklar incinmesin:)