3 Ağustos 2010 Salı

Memlekette bulduklarım....

20 gün kaldım memlekette.eh haliyle ailemle beraber olunca internet,blog vs çok ilgilenemedim...bir sürü obje topladım memlekette...dağ tepe dolaştım.fosiller,yosunlar,doğal tuvaller,ağaç kabukları,çiçekler...işte memlekette topladıklarım....bu kutuları ve kalemlikleri erkek kardeşim yaptı.
             .Aşağıdaki kutu boş bir foroğraf kutusuydu.önce saman kağıdıyla kaplayıp daha sonra doğal ip döşenmiş...annemin birktirdiği hurma çekirdekleriylede süslemiş...





bu da boş bir fotoğraf kutusuydu yine önce saman kağıdıyla kaplayıp daha sonra  kestiği ağaç parçalarını yapıştırıp  en son verniklemiş...





Bu çalışmada yine kağıt kutusuydu.yine önce saman kağıdıyla kaplayıp çam kozalaklarının yapraklarını çıkardıktan sonra  ağaç parçalarını yapıştırıp  verniklemiş...son olarak organze kurdaleylede süslemiş ben ce çok güzel olmuş siz ne dersiniz....?





aşağıda ise çam ağacındaan yaptığımız tuvalleri görüyorsunuz.Babamla birlikte kesilip dilim haline gelen bu doğal tuvalleri zımparaladık.daha sonra bazılarını yağlıboyayı fazla emmemesi ve mat olmaması için akrilik boya ile boyadık...geriye üzerine resim yapmak kaldı....tabiki şu sıcaklar  ben de hal bırakırsa !çok sıcak 
çooookk



2 yorum:

  1. kardeşini gönülden tebrik ederim... ne kadar güzel çalışmaları var...
    bence sen bu yayın tarihi eski olan paylaşımlarını silip yeniden paylaş... çoğu kişinin gözünden kaçmış... gün yüzüne çıkarmakta fayda var:) hem çok hoş fikirler edinir herkes bunlardan...
    çok beğendim...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. haklı olabilirsin Ayşınım.kimbilir belki bazılarını yeniden yayınlarm.teşekkür ederim canım benim..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)