24 Nisan 2013 Çarşamba

Ağaç Obje Üzerine Mumluk

günaydın! hava çok güzel burada bugün yani Ankara da.sizin oralarda nasıl? güzel olsun güneşli sıcak olsun.bereketli,mutlu olsun.ama hepsinden önemlisi siz iyi ve sağlıklı olun dostlarım.bugün fuarın 6.günü.yorucu geçiyor günlerim.okul fuar ev çocuklar ve yaklaşan serginin hazırlıkları....oyy bazen yatağa yattığımda kafamı resetlemek için şarkı bile söylüyorum:)
son yaptığım çalışmalardan.görmemişin mumluğu olunca bol bol fotoğraflarmış:) memleketten ormandan getirdiğim ağaç obje üzerine yaptım mumluğu.mumluk için aparatı kavanoz kapağından yaptım.siyah akrilik boya ile boyadıktan sonra  su bazlı vernik ile vernikledim. ayrıca yapay otcuklar ekledim vee birde şirin kertenkele!:) sevenlerinin olduğunu varsaysam da çoğumuz sevmez ve ürkeriz ama çok şirinlerdir aslında vee çok da uyanık.uyanıklık konusuyla ilgili ilginç bir anım var paylaşmak isterim.bir gün Koyulhisar da ormandaydık (Tekke Deresi denen bölge) simsiyah bir kertenkele buldum,üzerine de turuncu desenler var.o kadar şirin ki!çocuklarıma gösterdim hemen.oğlum eline aldı.bir iki çevirdi azıcık salladı,baş aşağı çevirdi ve ne kadar uğraşsam da elinden alamadım.sonunda bir baktık kertenkele çarpılmış bir vaziyette kalmış.öldüğünü anlayıp üzüldük ahtta ben sinirimden ağladım oğluma azar çekip konuştum vs.o sırada babam mangalı hazırlamıştı.haid sofraya çağrısı üzerine yemeğe oturdum.bizim miniğin cesedi yanı başımda yatarken boğazıma lokmalar diziliyordu.ben ona öyle hüzünlü bakıp ağlarken ki aradan bir saatten fazla zaman geçti bizim çarpık ceset canlanıp bir anda tüyüverdi.:)) meğer rol yapıyormuş kereta:)) hiç bu kadar mutlu olmamıştım.o olayın arkasından ırmak kenarında bulduğum fıstık yeşili minyatür ve kırmızı gözlü kurbağayı oğluma hiiç göstermedim:))








1 yorum:

  1. Alonenes Nesli
    2 gün önce - Herkese açık
    tek kelime ile şahane alanayım
    Alanay yıldırım1 gün önceDüzenle
    teşekkür ederim alonenesim..sevgiler..

    fatoş Altunkaynak
    2 gün önce - Herkese açık
    Dolunay'cım tam benlik olmuş çok güzel,kertenkeleleri çok severim hele minik minik elleri yok mu çok dadlılar
    ben de dağlık yerlere gittiğim zaman dal,kozalak taş toplar getiririm evde adım çöpçüye çıktı zaten
    kolaylıklar gelsin canım eminim çok yoruluyorsun dur ,müşterilerle bire bir olmak nasıl bir duygu senin için
    öptüm canım
    Alanay yıldırım1 gün önceDüzenle
    biz hobicilerin çoğunda var bu çer çöp toplamak.ama onlar maharetli ellerde ne hale gelip nasıl güzelleşiyorlar değil mi?teşekkür ederim fatoşum..

    miyav kedicik
    2 gün önce - Herkese açık
    Vallahi maşallah çok çok yaratıcı ve çok çok güzel olmuş..:))
    Ellerinize sağlık diyorum..:))
    Alanay yıldırım1 gün önceDüzenle
    teşekkür ederim miyav kedicik.sevgiler..

    amigurumi aşkına
    2 gün önce - Herkese açık
    Allahım kertenkelesi bile var...
    Çok güzel olmuş ama ben kertenkeleli kısmına tek gözümü kapatıp bakayım :))))))))))))))
    ellerine sağlık canım...
    Alanay yıldırım1 gün önceDüzenle
    :)yok valla bu ısırmaz korkma:) teşekkür ederimmmmm

    Fairy Wind
    2 gün önce - Herkese açık
    Ben de mantarlara bayıldım
    Alanay yıldırım1 gün önceDüzenle
    teşekkür ederimmmm

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)