5 Mayıs 2012 Cumartesi

ÖDÜL..


Sevgili Bir Demet Marifet ten geldi bu ödül.ona çok teşekkür ediyor ve sevgililerimi yolluyorum.çok zarif kendisi.çalışmalarını gördünüz  mü bilmiyorum ama muhteşem işler yapıyor.özellikle mısır kabuklarından yaptığı işler şahane.mutlaka bloğuna gidip ziyaret edin derim.

bende bu güzel ödülü sevgili dostlarım ;

http://yunyumaksandigi.blogspot.com/ nar çiçeğime

http://moonlightcat13.blogspot.com/ ayşınıma

http://hayalmekan-turkuazft.blogspot.com/ Fatoşuma

 gönderiyorum.hepinize kucak dolusu sevgiler..


7 yorum:

  1. teşekkür ederim prensesim.harika olan sensin..

    YanıtlaSil
  2. beni gururlandırdın canım çok teşekkür ederim
    ben seni yine rüyamda gördüm nedense üç oldu sanırım
    kocaman öpüyorum :)))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. Dolunaycım gönülden tebrik ediyorum ve çok teşekkür ediyorum.
    Öpüldün:)

    YanıtlaSil
  4. Ay caniiim..ben yeni okudum bunu.. Ilk ödülüm bu benim yaaa;))hos ne yapacagimi bilmiyorum bunu..hani baskasina mi vermem lazim..bir sey mi yazmam gerek...??? Hani ödül almadigimdan prosedür nedir bilmemekteyim;)cahilligime ver;)))En iyisi cerceveleyip bir ara bloguma koyayim;)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Alanaycığım. Seni ne kadar uzun süredir ihmal ettiğimi biliyorum. Hep aklımdasın aslında dur bir arayayım diye ama okulda olunca ve senin ders saatlerini bilmediğim için sonraya öteliyorum yani akşama sonrada eve gidince iş güç (birde yürüyüşlere başladık) unutuyorum. Şimdi Atölye Kedide blog adresini buldum yine tekrar ekleyeceğim. İnşallah bu kez görünürsün takip ettiklerimde. Genelde sabahtan alel acele yazıyorum yorumlarımı, takip ettiklerimi kontrol ediyorum hep. Nedense anlamadım bloğunun adresi değiştiğinden beri senin yeni adresini ekledim ama bir türlü görünmüyorsun bende. Neyse çok öptüm seni. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  6. Canım zamanın olduğunda beklerim:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/05/sorulara-cevaplar.html

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)