9 Ekim 2013 Çarşamba

Duygusal bir mim...

Deep mimlemiş beni.dururmuyum cevaplayayım dedim.üstelik bu kez mim in sahibi duygu hanımla aynı adı taşıyor mim.
gelelim sorulara:

1-En çok incindiğin/kırıldığın kelime?
Bana söylenmese de duyduğumda buz gibi olup inciniyorum :ananı... diye başlayan küfür (gerçi kelime değil cimle oldu ama aklıma ilk gelende buydu.analardan ne isterlerse.hıh!)



2-''Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın'' ne düşünüyorsun?

kırgınlık sanırım




3-Seni en çok duygulandıran şarkı?



çalın davullar...


4-Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sende verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti... Şimdi pişman! ne yaparsın ne hissedersin?

ikinciyi zor bulurda eh hadi oldu" hadi git işine" dedirten bir duygu yaşarım :)

                                                                     ……..((((
..¸,o¤°“°¤o,¸
…(….¸¸….)
oOO—`*´—OOo

5-Nefret mi Aşk mı?

her ikisi de yorar ama nefret dipsiz bir kuyu gibi adamı boğar aşk en azından tazeler :)

__JHOYJHOYJHO______JHOYJHOYJH
_JHOYJHOYJHOYJH___JHOYJHOYJHOYJ
JHOYJHOYJHOYJHOY_JHOYJHOYJHOYJH
JHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJHO
_JHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJ
__JHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJHO
____JHOYJHOYJHOYJHOYJHOYJH
_______JHOYJHOYJHOYJHOYJ
_________JHOYJHOYJHOY
__________JHOYJHOYJ
____________JHOYJ
_____________JHOY
_____________JHO
______________JH

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

tabiki affettiğini anlayana kadar özür dilerim.ama bu özür dileme şekli kişi ve özelliklerine göre değişir ki bu duruma koay kolay sokmamaya çalışırım kendimi.olursada genelde şapşallığımdandır :)



7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? içine akıtarak mı?
bağıra bağıra hatta bazen böğürme hallerine kayar ama çaktırmamam gerekiyorsa ince ve derinden gider tuzlu gözyaşlarım :)



8-En korktuğun şey?

böcüklerden feci korkuyorum

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın peki en çok ne için kızılmasını seversin?

kendime dikkat etmediğimde sanırım ,onun dışındaki azarlar beni bozar 


11-Şiir/müzik/öykü/deneme?

üçü birlikte severim ben!


12-En son ne için ağladın?

bu sabah bir arkadaşımın bir önceki gün cüzdanı çalınan babasına ayakkabı alınca, adamcağızın ağlamasını anlattığında ağladım (düşük bir cümle oldu ama...)

13-Birinden hemen etkilendiğin özellik?

samimiyet

..,,, .
.(.”)(",)\
./\/\.
_||__ ||_

14-Dayanamadığın şey?

yalan

(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿


15-En sevdiğin duygu?

sanırım özlemin cevabını vereceğim "merhamet"


mimi hoşuna giden tüm arkadaşlarıma gelsin deyip iyi geceler dileyip kaçıyorum.sabah 5.45 te kalkış varrr!

16 yorum:

  1. Duygusal yönlerin açığa çıktığı bir mim olmuş Alanay'cım,seni tanımak güzeldi..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Sebonun uyuyuş haline bittim ben.. İnstagramda da gördüydüm öldüm yemin ediyorum..:))
    Cevaplar süper babasına ayakkabı alan arkadaşın beni de ağlattı şimdi.. Ahh merhamet..:))
    Sevgili arkadaşım öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende bitiyorum özlem o kadar şeker ve masum oluyorki! benden de bir mukabele diyorum canım.sevgiler.

      Sil
  3. fajne:)choć nie wszystko zrozumiałe niestety!
    pozdrawiam z miłością:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kötü çeviri haklısın.teşekkür ediyorum sevgili barbara.daima güzel ve mutlu mesajlarınla beni mutlu ediyorsun.sevgiler..

      Sil
  4. harıka bır mımm :) bende cevapladımm :) bagıra bagıra aglayan bennn aynıyız bu konudaa sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))ağlamak güzel hele bağırınca :)) sevgiler benden...

      Sil
  5. Duygusal ifadelerle çok ilginç bir mim olmuş.Sevdim:))

    YanıtlaSil
  6. Yahu ben yorum yazmıştım ama burada niye çıkmamış :(
    Yahu benim Pc de mi sorun var anlamadım bazen kendi sayfamda bile yorum yazamıyorum. Yani yazıyorumda sonrası yok :(
    Canım hakikatten çok duygusal bir mim.
    Ben müsadenle pas geçtim bu ara duygusallıktan uzak duruyorum :)
    Kocaman öpüyorum seni canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım başka yorumun yoktu hatta okuyunca spamada baktım:( anlayamadım ki! bencede uzak dur :) çook öpüyorum bende canımcım.sevgiler.

      Sil
  7. En korktuğun şeyden bende çok korkuyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desene bir ortak nokta daha:) bu arada bugün hoş bir tesadiüf oldu dün gelemedim ama komşumun oğlu ney çalmaya başlamıştı mini bir konser verdi bana seni yad ettim haberin ola :) sevgi ve selamlar...

      Sil
  8. ne hoş yazmışsın yaaa.
    :)

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)