17 Mayıs 2013 Cuma

Sergimize Bekleriiiiizzzzzzzzzzzzz!

günaydın dostlar.yağmurlu puslu bir Ankara Sabahından hepinize sevgiler yolluyorum.önce her birinize teşekkür etmek istiyorum.zaman sıkıntımdan tek tek teşekkür edemedim güzel yorum ve desteklerinize,dileklerinize.iyi ki varsınız ve iyiki sizleri tanıdım.
bu arada davetiyeyi yayınlamayı ve sizleri davet etmeyi hep unutuyorum o yüzden bugün davetiyeyi paylaşıyorum.çoğunuz başka şehirlerde yaşıyorsunuz ama özellikle Ankara da olan blogcu arkadaşları dostları bekliyorum.hem vesile olur özellikle tanışmadıklarımızla tanışmak.sergi salı günü saat 10 da Yunus Emre Kültür Merkezinde olacak.4 gün boyunca açık.adrese gelince incirli lisesinin hemen arkasında.keçiören asfalt dolmuş ve otobüsleri önünden geçiyor.beklerim efendim.



14 yorum:

  1. Keşke gerçekten keşke Ankara da olsaydım koşa koşa gelirdim..:))
    Öyle güzel şeyler ortaya çıkardınız ki hepsini yerinde görmek ve sizinle tanışmayı çok isterdim..
    Allah size de serginizde kolaylıklar ve bol başarılar versin..:))
    Selamlarımı gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE SİZİNLE TANIŞMAYI ÇOK İSTERİM.İNŞALLAH BİRGÜN BİR FIRSAT ÇIKAR VESİLE OLUR.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLER...

      Sil
  2. Gelebilmeyi çok isterdim :( Davetiyeyi de çok beğendim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili Hikmet.inşallah başka birgün başka bir yerde..sevgiler.

      Sil
  3. Gelemicem ama size kolaylıklar diliyorum.Eminim çok güzel bir iş çıkaracağınıza Allahın izniyle.Çünkü sevgi var işin özünde.Tebrikler Alanay hanımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Feyza her zamanki gibi çok zarifsin.çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Czekam na relację i życzę powodzenia!
    pozdrawiam z miłością:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende buradan selamlarımı,sevgileri gönderiyorum sevgili Barbara.çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Ebruyu çok severim keşke orda olabilseydim..

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin arkadaşım :)
    blog da yayınladım ,katılım bol olur inşallah
    öpüyorum canım kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın fatoşum.inşallah canım.çok ama çok teşekkür ediyor ve kocaman öpüyorum seni.sevgiler..

      Sil
  7. Davetiyeyi yayınlayarak çok incelik göstermişsin canım. İnşallah gelmek kısmet olur. Umarım başarılı ve güzel geçer. Kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ilknurum.gelmeni çok isterim ama önemli olan düşünmen ki yüreğinin ne kadar güzel olduğunu ve ne zarif bir insan olduğunu biliyorum.kucak dolusu sevgiler..

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)