13 Mayıs 2013 Pazartesi

Dantelli Yaka Kolye

günaydınnn.yine bulutlu yağmurlu bir günün başlangıcındayız.yani havalı poşetleri indirmek baba cidden çok dokundu:) bi daha  kullanmayacağım onları işte.hem kırışmışlar üstelik..neyse.yine ağlayarak başladım yazıya değil mi?:)pozitif olacağım pozitif ki gün güzel geçsin her şey pozitif olsun.hem yağmur berekettir.yaz çok sıcak geçecek diyorlar.barajlar dolsun ki su sıkıntısı çekmeyelim.bu kadar avunmanın ardından kolyeden bahsedebilirim sanırım:)
zemin keçeden.üzerine geçen yıl arkadaşımın verdiği kumaşlardan güller yaptım.o kumaşların aynısından fuardan bir jile gibi bişey almıştım.üst üste aynı modelden giyiliyor muş.ama ben tek aldım.onunla ilgilide zihni sinir projelerim var.elim değerse bitecek inşallah.kolyenin kenarında el örgüsü dantel kullandım.üzerinde kesik inci ,oya ve tee üniversitede yaptığım seramik takılardan kalan parçalardan bile var:) ortaya böyle bişey çıktı ama beğendim .:)yok valla kendimi değil kolyeyi beğendim:)hepinize kucak dolusu sevgiler...gününüz güzel geçsin vede haftanız muhteşem olsun efendim.





21 yorum:

  1. canım varya seni hayranlıkla izliyorum ben bu yakaya bayaıldım gerçekten muhteşem güzellikte olmuş inan baktım , baktım birdaha baktım hatta dönüp dçnüp bakıyorum ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nehir güzel yorumların da beni motive ediyor vede baykuşların mest ediyor.teşekkür ederim.sevgiler..

      Sil
  2. güzel değişik bir çalışma ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Allahım yine mükemmel.. Çok çok güzel olmuş.. Artık kıskanmaya başladım sizi ama..:))
    Çok çok selamlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yok kıskanmazsın biliyorum.teşekkür ederim canım benim.benden de kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  4. bende beğendim hem de çoook:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen var ya çok tatlısın alonenesim.teşekkür ederim.

      Sil
  5. Çok orjinal duruyor. Alışılmışın dışında. Beğendim ben ;))

    Ayırca sizi takibe aldım. Bana da gelirseniz sevinirim ;)

    http://mezuram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yeşil mezura.hoşgeldin sefalar getirdin ve tabiki gelirim ziyaretine.sevgiler..

      Sil
  6. Oy oy bayılıyorum yaka kolyelerinize.Ellerinize sağlık Alanay hanımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim feyzacığım bende yorumlarına bayılıyorum:)sevgiler..

      Sil
  7. Bir insanın bu kadar yaratıcı olabilmesi ve bu kadar farklı ve güzel işler çıkarabilmesi harika bir şey Alanayım. Zevkine ve ellerine sağlık çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak şimdi koltuklarım kabardı taşacak:) şımarıyorum çünkü çok iyi geliyor senin güzel yorumların Aslıcım.teşekkür ederim.sevgiler..

      Sil
  8. Ben hem seni hem kolyeyi begendim yine sahane olmus, guzel gunlerde kullan hayatim

    YanıtlaSil
  9. Dantelle birlikte kumaş güller çok yakışmış canım. Ellerine sağlık. pozitif günlerin olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın ilknurum beğenmene sevindim.sevgiler canımcım..

      Sil
  10. ben bu kolyeyi nasıl olmuş da atlamışım, eline sağlık :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)