Sayfalar

2 Şubat 2013 Cumartesi

Yeni Yine Ayraçlar...

iyi akşamlarrrrrrrrrrrrrr :) tatildeyim evdeyim çocuklarım, hobilerim ,bloğum ve sizlerleyim.var mı benden iyisi:)) bu ayraçları yanlış hatırlamıyorsam sevgili tiryaki hobinin atölyesinde görmüştüm ilk birde yabancı bir blog ama tam hatırlamıyorum.aklıma gelene hemen dalıyorum ya bir kaç tane kesip hemencecik dikiverdim:))nasıl olmuş? güzel  dediğinizi duydum teşekkür ederim :)) ( şımarık bende:))
hammaddemiz keçe ve yine keçe.ikinci malzeme ise çok sevdiğim deri.

 



14 yorum:

  1. Çoook beğendim, hele de kalpli olanlara:)
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ayşınım beğenmene sevindim.bende öptüm.

      Sil
  2. Çok şeker olmuuuşş ellerinize sağlık bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  3. Yuppiii .. İnsanda kitap okuma hecvesi uyandırıyor bunlar.. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ablam benim.öpüyorum kocaman.

      Sil
  4. Çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ayraç olsun da :)) bayıldım bunlara alanayım pek güzeller özellikle kapli olanlar...

    YanıtlaSil
  6. alonenesim teşekkür ederim canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Renkler şahhane, gerisi bahhane :)

    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bahane:) teşekkür ederim sevgili demet.

      Sil
  8. Ne güzel olmuş bunlar renk renk , kitap okurken insanın içi açılır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim sevgili neslihan...

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)