9 Şubat 2013 Cumartesi

Ayşınımdan gelen mim...

ayşınım mimlemiş beni...keyifle cevaplıyor  ve teşekkür ediyorum..

Şu an olsa sevinirim
mesela bir hafta dah tatil olsa okullar sevinmek ne kelime bayram yaparım:)


Şimdi oralarda olmak vardı....
İtalyayı görmeyi çok istiyorum.şimdi orda olsam süper olurdu:)


Nerde o eski günler...
şimdi birbirleriyle ya dalga geçiyor ya kavga ediyor bu sıpalar.nerede o çok iyi arkadaş olup oynadıkları günler...

Neleri özledim?
ablamla ve bacımla (celine) sabah kahvaltıya oturup saatlerce kalkmadan sohbet ettiğimiz zamanları özledim...


Nefret ederim
verilen sözün tutulmamasından...
yalan söylenmesinden
israftan
tembellikten
acizlikten..

Bugünlerde Dinledim...

sık sık aklıma gelen dinlediğim ve mırıldandığım
Rufus Waınwrıght:Hallelujah


Belkıs Özener: Yeşilçam Şarkıları


mimi sevgili arkadaşlarım alonenese ve ayyüceye paslıyorum bende.tabiki isterlerse cevaplarlar bende keyifle okurum...









3 yorum:

  1. Cevapladığın için çok teşekkür ederim canım arkadaşım. Keyifle okudum bende:)
    Kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ne demek!senden gelen başımın üstüne.sevgiler canım..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)