28 Ocak 2013 Pazartesi

Seramik Baykuş...

Günaydın dostlar.Hayırlı bereketli ve sağlık dolu pazartesi diliyorum her birinize.Baykuşları çoğumuz daha bir sever olduk bu hobiler sayesinde:)) ki çocukluğumdan beri severim.Rahmetli Anneannem uğur getirdiğini söylerdi.İnternette sörf yaparken bir sitede görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti.yani tasarım bana ait değil,kopyacılık yaptım:)ama çok beğenmiştim ne yapayım.sadece saatlerce aramak gerekiyor hangi yayın olduğunu bulamadım o yüzden adresi burası.gelelim nasıl yapıldığına.önce seramik hamuru ile(tutkal hamuru da olur) baykuşa şekil verip kurutuyorsunuz.ardından akrilik boya ile boyayıp sonrasında ahşap plakaya yapıştırıyoruz.bu ahşap plakalar hepimizin evide olmayacağından kontraplak vs bir malzemede kullanılabilir.sonrasında dal parçaları,kozalak vb ile süslüyoruz.evde dala parçası yoktu.kulakları çınlasın din bilgisi öğretmenimiz Mehmet hocam bize taze hurma getirmişti geçen ay.dalındaydı.düşünebiliyor musunuz ve enefesti:)) onun dallarını kurutmuştum,o dalları kullandım:) bizde çareler tükenmez bu anlamda:))





20 yorum:

  1. olurda bu kadar mı sevimli olur? uzun uzun baktım o kadar güzel olmuş ki alanaycım ellerine sağlık sevgili dolunay face paylaşmış koştum geldim hemen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hoşgeldin ve teşekkür ederim bu güzel yoruma.sevgiler.

      Sil
  2. çok beğendim ben bunuuuu:)) yapılacaklar arasına girdi bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim sevgili aslı.yap bakalım.eminim çok daha güzel ve farklı bir yorum gelecek senden.

      Sil
  3. Alanayın parmakları sihirli gibiiii :) Bu ne şeker baykuş, nasıl güzel bir tasarım, çok sevdiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bloğuna gide gele bulaştı banucam:) teşekkür ederim..

      Sil
  4. Yani pes dedirten bir çalışma olmuş bu. nefis birşey bu. çok güzel . ellerinize sağlık ve yaratıcılığınıza hayran oldum.sevgilerimle
    neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili neslihan şımardım valla bu güzel yorumdan sonra.teşekkür ederimmm...

      Sil
  5. çok güzel olmuş bu broş olarak dadüşündüm ben bu baykuşu şahane oldu alanayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa haklısın alonenesim.ne güzel fikirler çıkıyor senden.teşekkür ederim.

      Sil
  6. ben de çok seviyorum baykuşları ve baykuşlu bir şey yapmak bana hiç kısmet olmamış düşününce
    ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  7. bence yapmalısın.güzel dikiş dikiyorsun mesela çanta?ne dersin?teşekkür ederim canısı..

    YanıtlaSil
  8. blogunuza uzun zamandır bakmıyordum simdi bir bakayım dedim annem de katıldı bana her yazınıza bundan bana da yap bundan da yap dedi. Bir de keçe nazarlığa bayıldı bir de kırmızı deri kaftana. yap da balkonuma asayım diyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle anneciğinin ellerinden öpüyorum.selamımı söyle ona.ve teşekkür ediyorum yorum ve beğenilerine.sen çok daha güzelini yaparsın o güzel dikişleri diken hepsini yapar.yaparken aklına takılan olursa seve seve yardım ederim.merakla bekleyeceğim sevgiler.

      Sil
  9. elde dikişim tam bir felaket ama yine de hafta arası keçe alıp yapmaya çalışacağım belki çaktırmadan dikiş makinasını kullanırım siz de bakarsınız olmuş mu diye:) bir de babanemin peçetelerini çalıp dekupajı da denemeyi düşünüyorum çok beğendim yıkanınca da çıkmaması çok iyi annem elinde toz beziyle gezdiği için:)ahşap çerçeveler almıştım boyamak için ama dekupaj harika fikirmiş. bir de mesela çerçeveyi önce boyayıp boyanın üstüne dekupaj yapsam tutar mı yoksa direk yüzeye mi uygulamak gerekir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam eylemcim eminim şahane olacak.ahşap çerçeveleri zaten önce açık renge beyaz yada krem renge boyaman gerekiyor eylem.sonra eğer varsa hafif bir zımpara ardından dekopaj.

      Sil
    2. baya zahmetli işmiş:) biliyorum basınızı çok şişirdim ama son birşey sorsam:)bir de peçete yerine başka birşey kullanabilir miyim

      Sil
    3. aslında değil.yok şişirmedin.evet peçete yerine resimde kullanbilirsin.beğendiğin resmin çıktısını alıp resmin çıktısını alıp kullanabilirsin.sadece yağıştırırken hava kabarcığı kalmamasına dikkat et.olur mu?

      Sil
  10. tamam dikkat ederim onu bir yerde okumuştum hava kabarcığı olursa iğne batırın yazıyordu. çok teşekkür ederim yapar yapmaz sizinle paylaşacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evvet iğneyle alıyorsun havasını.gerçi bırakacağını sanmıyorum.kolay gelsin canım ve paylaşırsan sevinirim.sevgiler.

      Sil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)