27 Aralık 2012 Perşembe

Kabartma Resimlerimiz (6.sınıflar)

Günaydın sevgili dostlar.hepinize sıcacık güneşli muhteşem bir gün diliyorum.
sergideki çalışmaları konulara göre paylaşmak istiyorum ama zamansızlık ve birde 4 gündür internette yaşadığım sıkıntı yüzünden  bitiremedim.hergün sabahtan gidiyorum okula bu sıralar.sergiyi salondan topladık ama okula getirince birde orada sergileyelim dendi.birde malum bu tki projesi anket falan uygulamam gerekiyor o yüzden dün akşama kadar okula yerleştirmekle uğraştım.hele perdeleri asmak tam işkence oldu.ama çoğunluk sergiyi görmediğinden (gelemediğinde) resimlerini ve özellikle perdeleri görünce çok heyecanlandılar.
aşağıdaki resimdekiler kabartma tekniğiyle yaptığımız çalışmalar.sıkıntılı oldu.ilk denedik ve mantığını anlamaları çok zor oldu:) zaten 1 tane 6.sınıfım vardı da beni çok zorlamadı:).ilk olmasına rağmen çok güzel çalışmalar yaptılar ki biz maket bıçağı kullanmıyoruz.çok korkuyorum biyerlerine bişey olur yada kazara birbirlerine zarar verirler diye.makasla oyup kesmek ise işkenceydi.ama başardılar işte.onlarla gurur duydum.ve ilk kez resim ile matematiğin ilişkisini bu kadar iyi kavradılar:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmaklar incinmesin:)