12 Temmuz 2012 Perşembe

Merhaba sevgili dostlar.ne çok zaman olmuş bu sayfalarda gezinmeyeli sizleri ziyaret edip güzelliklerinizden haberdar olmayalı.yokluğum önceleri işlerin çokluğundan sonraları tembellikten ve sonrasında da inzivaya çekilme duygusundan kaynaklandı sanırım.bu arada merak eden not bırakan endişelenen (ki bu duygu için  çok özür dilerim) dostlarıma kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.her aklıma geldiğinde bir ses vereyim merhaba diyeyeim dedim ama hep bir engelde çıktı.en büyük engeli de yine kendim koydum galiba:) neyse yine ve yine buradayım.

2 yorum:

  1. Icime dogdu galiba.. Bende zun aradan sonra bugün girdim internete,, ilk senin sayfani actim.. Baktim birsürü yazi.. Sevindim.. Fotograflar cok güzel.. Sergi ters bir günde acilmis ccuklarin sansizligina.. Artik dinlen.. Tatile girmissindir insallah ögretmenim..;)

    YanıtlaSil
  2. sana mailde yazdım tatili öyel işte:))sen nerdesin döndün mü kuzum?

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)