10 Mayıs 2012 Perşembe

DEDEMAN GÜNLERİ

Merhaba sevgili dostlar.ara verdikçe veriyorum değil mi?günler öyle yoğun geçiyorki.işlerimin az olduğu kaygısız günlerimi özlüyorum.şu an sabah itibarıyla saat 05:48.bu saate kadar çalıştım.artık uyumanında anlamı yok.gün nasıl geçer bilmiyorum.ne çok şikayet yineeee :)
pazartesi ve salı günleri boyunca dedeman oteldeydik sevgili sibelle.stand açtık.yorucu ama  keyifli geçti.sevgili  Birsenle tanıştım.birsen Kardelenin Dünyası   isimli bloğun sahibesi.çok şeker bir insan.hemen kanım kaynadı desem yalan olmaz.üstelikte hemşeri çıktık:)daha sonra Atölye kedi bloğunun sahibi olan meslektaşımla tanıştık.sağolsun her ikiside ziyarete gelip bize destek verdiler.sevgili birsen çok şirin hediyeler hazırlamış bize ancak fotoğraflayamadım zira valizi daha boşaltamadım.bu sıralar duvar boyamaya tam gaz devam derken diğer projelerde zamanı dolduğundan uygulama istiyor.bu gece uğraştığım "Bir Zamanlar Gençtiler"-"Yaşlılık" konulu fotoğraf çalışmamız gibi.bugün sabah ilk iş onları ve bu ayın değeri "Dostluk ve Komşuluk ilişkileri "konulu resimlerimizi inşallah akşam eve geldiğimde paylaşacağım.bu arada bir kaç arkadaşımdan başka sanki sesimi duyan varmış ve çok umursanıyormuş gibi böyle yazıyorum:)
o kadar çok yazmak istediğim post biriktiki! ama bundan sonraki ilk işim son zamanlarda okuduğum ve çok hoşuma giden bir kitap olacak ve onuda sevgili Narçiçeğime ithaf edeceğim.sebebini yazınca anlatırım.hadi ben kaçayım daha etiket yazacağım.



4 yorum:

  1. Dolunaycım süper görünüyorsun canım, maşallah.
    Gönlü güzel arkadaşım benim. Güzel insanlarla tanışmana senin adına çok sevindim.
    Yoğunluğunda kolaylıklar diliyor, çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Dolunaycım daha ben hazırlayamadım maşşallah arkadlaıma benim :D Bu arada face den resimler alabilirsin istersen :D Sevgiler öpüldün. İkimzin de iyi bir dinlenmeye ihtiyacı var :D Hadi görüşürüz bebeğim...

    YanıtlaSil
  3. ayşınım teşekkür ederim canım.sağolasın..

    YanıtlaSil
  4. sibelcim bi gayret yapayım dedim yoksa elim varmıyor.tamam aldım bile.sevgiler..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)