13 Mayıs 2012 Pazar

Anneler Mafyası...

okurken ne güldüm bu kitabı.espriler süper.ilk başta biraz sıkılıyor gibi olsanızda cidden çok keyifliydi.okurken hep aklıma Nar çiçeğim geldi.zira kurgudaki olaylara ithafen bir post yayınlamıştı.tabiki kitabı daha okumamıştık ve varlığını bile bilmiyorduk.isterseniz o posta da bir göz atın bu arada.burada
Gelelim kitabımızın konusuna:
Constanze iki çocuğu ve harika kocasıyla mutlu bir evliliği olduğunu sanırken birden bu evliliğin sona ermesiyle yıkılır. Artık bir kasabada, kocasının ölen annesinin eski evinde, neredeyse beş parasız yaşamak zorundadır. Çocukların da dertleriyle hayat iyice zorlaşır.
Bütün kitapları uzun süre çok satanlar listesinde kalan Almanya’nın en iyi aşk romanı yazarı Kerstin Gier’in bu romanını bir solukta okuyacak ve kendinizden çok şey bulacaksınız!



8 yorum:

  1. ilginç bir kitaba benziyor canım aklımızda olsun
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ilginç ve komik.kesinlikle oku derim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Eğlenceli şeylere ihtiyacımız var:) Teşekkürler canım paylaştığın için.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. ben teşekkür ederim ilgine canımı..

    YanıtlaSil
  5. Aaaaaaa ben bu kitabi bir ay önce arabada sesli kitap olarak dinledim.. Bu kitabin devami da varmis...aklinda olsun..
    Gül gül öldüm arabanin icinde.. Millet deliyim sanmistir..
    Orjinali almanca.. Kitap zate almayada geciyor.. Diger annelerin grubu gibi gruplar gercekten var burada..;))))calisan anneye yan gözle bakan anneler falan.. Cok sevindim ayni kitabi sevmis olmamiza...bay jaguar adam nasil ama.. Bilmiyorum türkceye böyle mi cevirdiler.. Mr jaguarmen..;))))) adam en sonunda avukat cikiyor;)))))))

    YanıtlaSil
  6. başarılı ve anlamlı bir çalışma olmuş. katkıda bulunanların yüreğine, senin de eline sağlık alanay'cım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim asortiğim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. bay jaguar adam süper:)biliyordum hatta okuduğunu düşünmüştüm yanılmamışım narçiçeğim.devamının adı ne acep.bi araştırayım

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)