Sayfalar

29 Mart 2012 Perşembe

DUYGULARIN RENGİ...



Tek kelimeyle muhteşem bir kitaptı.dün bitirdim ve çok fazla etkisinde kaldım.şu ana sinemada da oynuyormuş filmi ama ben her zaman kitabını tercih ederim.hangi film insanın kendi hayal dünyasıyla yarışabilir ki!
Salı günü bağlı olduğum sendikanın 4+4+4 ü protesto etmek için iş bırakma eylemi vardı.sabah iş bırakıp eyleme gittik ardından kitapçıya.sinema olayın  falan bilmiyordum öyle kitap yada filmde gündeme bakıp takip etmem.ben sahafa gittiğimde rahat bırakılmak isterim.okuyacağım hikayesi beni çağıran kitap bulur bir şekilde parmaklarımı.duyguların Rengi" de bu şekilde buldu beni.meğer beni .meğer revaçta olan bir kitapmış.neyse onunla beraber tam 8 kitap aldım.nilgünüm de 5 yani etti size 13 kitap.yaşasın:) kitaba salı başladım eve dönüş yolunda dolmuşta ve kesinlikle elimden bırakamadım.anlatımı son derece yalın ama bir o kadar da akıcı,mizahı yazara göre olmasa bile bana göre kuvvetli ve hikayeleri sizi can evinizden vuracak kadar acıklı.birde bize barbar derler yabancılar.kimin barbar olduğu ortada.tarihte utançla boyanacak o kadar çok şey yapmışlar ki! sadece siyahi ırka mı üstelik.ya kızılderililer?
neyse ben okuyun derim anacım.okunası ve üzerinde çok düşünesi bir kitap.sevgiler saygılar..

4 yorum:

  1. Turkiyeye gelince alcam..not aldim..fikir alisverisi yapip tartisiriz..

    YanıtlaSil
  2. tamam kuzum.sen gel bi inşallah..

    YanıtlaSil
  3. 13 -kitap- benim uğurlu rakamım:))) Keyifli okumaların olsun Dolunaycım.
    Ben de kitap alırken tamamen içgüdüsel olarak seçerim. Ya kapağı çağırır beni ya yazarı ya arka sözü ya da sebepsiz bir şekilde uzanır alırım:)) Kütüphaneme eklenen her yeni kitapla da daha çok mutlu olurum.
    Kitabı not ettim canım.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. senle çok ortak yanımız var zaten ayşınım.teşekkürler ve sevgiler..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)