27 Şubat 2012 Pazartesi

Güçsüzler Yurdu Ziyaretimiz

Yaşlıları çok seviyorum.onlara baktığımda çöküp gitmiş bir beden yada kırışıklıklar değil,yaşanmış ve bin bir macerayla dolu  ömür görüyorum.merak ediyor ve dinlemekten de çok zevk alıyorum.onlardan öğreneceğimiz o kadar çok şey ve alacağımız o kadar çok ders var ki!işte bu yüzden çocuklarımız da böyle düşünsünler istiyorum.ve bu aamçla güçsüzler yurduna ziyaret düzenledim.sağolsun özellikle 1.kademe öğretmenlerim ve velilerim çok yardımcı oldular.onlara buradan kocaman teşekkürlerimi ve saygılarımı sunmak isterim.yaklaşık 2 hafta önce duyurdum okulda.gelen hediyeleri eski kütüphanede depoladım.ama ah bir hata yaptım onları ayırmadım:)neden hata derseniz oradaki ziyaretimin yarısı velilerimiz ve arkadaşlarla hediyeleri dağıtmakla geçti:)ama bizim suçumuz yokki  oranın idaresi dağıtacak diye biliyordum.neyse.ziyaret çok güzeldi.cidden tadına doyamadım ve vakit nasıl geçti anlayamadım.o kadar şeker ve mahzunlar ki!kuzularımında çok hoşlarına gitti.öğretmenim artık sürekli gelelim dediler.:)ayy onlar isterde ben götürmez miyim.gurur duyuyorum hepsiyle.aferin hepsine hemde yıldızlısından:) sevgili Tülin de bugün katılacaktı aramızda ama olmadı.inşallah bir daha ki sefer.zaten biliyorsunuz  bilmeyen varsa da bu şekilde haberdar olsun bloğunda bununla ilgili bir kampanyası var ve 15 marta kadar da süresi var.lütfen katılın.cidden o kadar mutlu oluyorlar ki!çok anektod var bu güne dair ama yorgunluk da var serde:)
bu arada cuma günü yani 3 mart ta saat 2 gibi yine orada olacağız.gelmek isterseniz çok seviniriz.hepinize kucak dolusu sevgiler..


                                                          







bunlarda benden çam sakızı çoban armağanı...iki de polar diz battaniyesi yaptım metre işi alıp ama fotoğraflamadım:)


9 yorum:

  1. Ne iyi yapmışsınız ne kadar mutlu olmuşlardır..Çocuklara böyle duyguları küçükken aşılamak çok önemli..Sevgiyle kal canım:)

    YanıtlaSil
  2. İçim gitti resmen.Cumaya inş.alanay.
    Bilirim çünkü tadına doyulmaz bu ziyaretlerin.
    Tekrar duyurun için teşekkür ederim.
    Öğrencilerinin gözlerinden öpüyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  3. Süpersin dolunaycım, ne kadar mutlu olmuşlardır kim bilir... Zaten büyüklerimizn bizden beklediği başka bir şey yok sadece ziyaret... İnş. sonrakine gelirim canım...

    YanıtlaSil
  4. Yùzü güzel ruhugüzel alanaycim..ne güzel yapmissiniz..senin gibi ogretmeni oldugu icin o cocuklar cok sansli..dgerini bilip opup baslarina koysunlar seni..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim :
    Noyumberry,
    Tülin,
    Sibel ve
    Nar çiçeğim..
    hepinize kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. harikasın canım tebrik ederim seni .

    YanıtlaSil
  7. Pamuk gibi bir kalbin var. Seni tanıdığım için çok mutluyum canım arkadaşım. Allah (c.c.) senden razı olsun.
    Mutlulukla yaşa.

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim siyahkuğu.sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Ayşınım Allah senden de razı olsun.çok teşekkür ederim.çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)