Sayfalar

25 Şubat 2012 Cumartesi

Bu Kış Biter mi?

Kıştan cidden çok  soğudum ben!:)ne cümle oldu ama:) ne bereketliymiş bu kış bitmek bilmedi.hava ya yağışlı ya kapalı ve soğuk.bıktık artık.hastalıktan yakamız kurtulamadı.sadece ben değil çevremdeki bir çok insan öyle çünkü.bahar  gelsi ,ağaçlar yeşersin çiçek açsın.hava mis gibi koksun,kuşlar cıvıldasın,hava geç kararsın,güneş pırıl pırıl aydınlatsın günlerimizi ve ıstsın hem bedenimizi hem evlerimizi hem yüreğimizi...
psikolojim bozuldu:)) hastalık da çok etkiledi tabiki.
bu arada bloğumu kaybetmem de tuz biber oldu yani.hevesim gitti.açıyorum bakıp geri oyunlarımın başına dönüyorum.(bu arada feci oyun bağımlısı oldum.geçici olduğunu düşünüp üzerinde durmuyorum.) bu problemi ben çözemedim bilgisi olan arkadaşım varsa lütfen bana yazsın olur mu? bloğumun içeriği aynen duruyor ama aramada artık mevcut değil diyor.yeni blog açmış olmuş oldum.nasıl oldu hala bilmiyorum.gooogle sorun yok diyor ama beni bloğumu tanımıyor.tanımasın bende onu tanımicim:) yani böyle salak ağır zamanlar geçiriyorum.ne bileyim geçer herhalde.bahar gelsin kesin geçer:))

6 yorum:

  1. Valla bazen benim de ruhsal durumum senin ki gibi geçici arıza sinyalleri veriyor ama zaman nedir ki.. Çabucak geçiyor.

    YanıtlaSil
  2. Alanay.. Bak ne yaptım. Bloguma senin hakkında bir yazı yazdım. Umarım doğru yapmışımdır.

    YanıtlaSil
  3. Alanay feedburner hesabını ve linkini kontrol ettin mi?

    YanıtlaSil
  4. canım ablam çok ama çok teşekkür ederim.öyle ince ve şekersinki!kocaman öpüyorum seni...
    evet hesabımı kontrol edip güncellemiştim.

    YanıtlaSil
  5. Arkadasim..geciyor aliskanliklar..tecrube ile onaylamsitir;)))

    YanıtlaSil
  6. :)geçer umarım Nar çiçeğim..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)