22 Ocak 2012 Pazar

Okuldan Haberler...(mavi kapak projemiz)

Bu çok güzel bişr proje oldu.mavi kapak kampanyalarını hepiniz bilirsiniz.okulca bizde katıldık ve geçen pazartesi okulmuzda yapılan ve Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Genel Başkanı Nedim KILIÇ'ın,İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Yurtoğlu Ve Şube Müdürü Şaban Büyükyıldız'ın da katılımlarıyla 300 kilo mavi kapak toplayarak elde ettiğimiz tekerlekli sandalyeyi ihtiyaç sahibi Ayten Ayıkbaba'ya teslim ettik.okulumla gurur duydum o zaman ve öğrencilerimizle tabiki...



6 yorum:

  1. ben de hepinizle gurur duydum... destek olan herkesten Allah (c.c.) razı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Harikasınız siz, örnek eğitimci ve duyarlı çocuklar...

    YanıtlaSil
  3. Yüreğinize ve emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum ayşınım canım arkadaşım.sevgiler...

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)