21 Ocak 2012 Cumartesi

Konserve Kutusundan Kalemlik..

Önceleri atıyordum ama son elime geçen konserve kutularını yıkayıp depoya koymuştum.elimde dört tane var ve bu ilki.önce sıcak silikon tabancası ile kabartma olmasını istediğim yazıyı yazdım.silikonlara uzadı çabuk dondu vs istediğim gibi olmadı ama bu ilk denemem olur o kadar zaten değil mi?bu yöntemi sevgili ecerin bloğunda görmüş ve aklımın bir köşesine not almıştım:).kabartma işlemi bitince sprey boya ile boyadım.aslında akça ağacımn tonlarına yakın bir renkte boyayacaktım ama elimdeki renk o tonu tutmayınca onu elimdeki mavi renkle boyadım.kızımın odasına yaptığım için uyumlu renk seçmeye çalışıyordum.ardından kurdele ve nikah şekerlerinden çıkan kelebeklerden biriyle süsleyip kullanıma hazır hale getirdim.




4 yorum:

  1. bende okumadan resimlere bakıp kabartma harfleri nasıl yaptığını dünüyorudm ne kadar güzel bir fikrimiş rengi zaten harika cnm akçaağanç bu kadar güzel durmazdı belki de elerine sagllık kızının odasına çok yakışmıştır eminim:)

    YanıtlaSil
  2. canım benim teşekkür ederim.evet odaya yakıştı.renk uyumu fena olmadı.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim... nasıl da güzel olmuş... rengi çok hoş gerçekten...
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Ayşınım.sevgiler..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)