27 Ocak 2012 Cuma

Kalbimiz Bir Olsun...

Kalpli obje yapamadan duramıyorum.yok sevgililer günüyle alakası yok.tıpkı sınıfta öğrencilerimin kağıtlarında buldukları her boşluğa minicik kalpleri sıkıştırmaları gibi bende elime geçen kumaşlardan farkında olmadan kesiveriyorum kalpleri:) ama kalp desenide her şeye yakışıyor yoksa bize mi öyle geliyor?bu arada kumaşlarımı nerede görseniz tanıyacaksınız:ah ha bu Alanayın kumaşından diyeceksiniz:)yeni kumaşlar bulmalıyım sanırım:)ama daha öncede yazmıştım genelde eldeki malzemeleri değerlendiriyorum öyle profesyonel takılmadığım için malzeme alımı falan yapmıyorum.emekli olup bir gün küçük de olsa atölye-dükkanımı açınca inşallah:)ayy o günleri görürmüyüm ki!



29 yorum:

  1. Ben de çok severim kalpli objeleri, devam et alanaycığım.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım.kalpleri zevkle takip ediyoruz:))

    YanıtlaSil
  3. kalpler çok güzeller. baykuşlarda harika. çuval herşeye yakışıyor.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller,kalplerin yeri her zaman ayrıdır,eldeki malzemeleri böyle güzel değerlendirmek ayrı marifet,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuş bu kalpler de Alanay' cım. Yaratıcı kadınsın vesselam, hiç dur durak yok, sürekli çalışıyorsun :)) İnşallah bir gün atölyende huzur içinde daha bir sürü kalplerle üretimde olursun... Bu arada sen bir yazı mı yayınlayacaktın sanki bana mı öyle geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Elişi Defterim...

    YanıtlaSil
  7. alonenes teşekkür ediyorum bende yorumlarını zevkle okuyorum..

    YanıtlaSil
  8. Nuraycatasarimlar teşekkür ediyorum güzel yorumlarınıza..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. rengim teşekkür ediyorum.şımaracağım bu gidişle:)
    evet dün 5 deneme yapmama rağmen yazıyı yazamadım.aslında yazıdan ziyade sana süpriz bir klip olacaktı ama müziğin formatı uymuyor müzikte teyzemden di başka bişeyle olmazdı yani.hala deniyorum.bakim:)

    YanıtlaSil
  10. romantik arkadaşım :)) ama bu kalplar çok güzel olmuş kalbin içinde kalp var :) ellerine saglık cnm

    YanıtlaSil
  11. harika bayıldım mest oldum :) çok zevkli çalışmışsınız emeğinize ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. canım benimde en büyük hayalim bu inşallah gerçekleşir seninde benimde...kalpler dediğin gibi herşeye yakışıyor önemli olan da zaten elde malzemelerle böyle güzellikler ortaya çıkarmak..gayet başarılı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık kalpli objeler ya da resimler vs. asla vazgeçilemezler. İnşallah canım atölyeni de gönlüne göre açarsın.

    YanıtlaSil
  14. bayiliyorum,dikmesinede suslemesinede
    butun kalplere........
    sizinkilerde cok hos olmus
    ellerinize saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Ama bu çuval kumaşı kalplere çok yakışıyor, yine çok güzel olmuş ellerine saglık :)

    Ya inşallah hayalindeki atölyeni açarsın, neden olmasın?

    YanıtlaSil
  16. Zor olan sınırlı kaynakla tasarım yapmak ki siz harika iş çıkarmışsınız ellerinize sağlık.Umarım hayaliniz düşündüğünüzden önce gerçekleşir.

    YanıtlaSil
  17. hem de çuvalbeziyle hem de kalpli, bayıldım Alanaycım, blogla ilgili uyarıların için çok teşekkür ederim, ilk fırsatta yazı rengini değiştireyim.

    YanıtlaSil
  18. HoBiHuZuR çok teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  19. sevgili necla teşekkür ederim güzel yorum ve dileğin için.sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. sağolasın Dilekciğim.inşallah...

    YanıtlaSil
  21. teşekkür ediyorum sevgili Cihan...sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Aslıcığım inşallah canım.teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  23. odaatolye teşekkürler güzel yorum ve dileğiniz için..sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Noblessem teşekkür ediyorum.ve rica ederim:)

    YanıtlaSil
  25. çok güzeller emeğine sağlık :) ilk bakışta sütlü kahveyi hatırlattı bana, yanında da bonbon şekeri :)

    YanıtlaSil
  26. kalbimiz bir tabiki canım. cok güzel seyler yapıyorsun hızına yetişemiyorum

    YanıtlaSil
  27. teşekkür ederim mahmur prensesim.sevgiler..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)