21 Ocak 2012 Cumartesi

Aman yanlış anlaşılmasın ukalalık olarakta algılamayın sadece partik geldiği ve sonuçtan memnun olduğum bu bilgiyi paylaşmak istedim.yazın bahçemizden gelen patlıcanları(fazla olunca)dolaba kış için koymak istedim.yemeklik doğranmışının dışında birde karnıyarıklık koyayıım dedim ama biliyorsunuz yağda kızartılmış yiyecek dolapta saklamak çok zararlı közde denedim.kabuklarını soyup attım derin dondurucuya.tavuklu içle beraber karnıyarık yaptım.unutacağımı düşündüğümden daha suyunu bile eklemeden ve pişirmeden fotoğrafladım.iyiki yapmışım sonrasında tekrar fotoğraflamayı unutmuşum:) gelelim sonuca çok  lezzetli olmuş.artık hep közde yapıp koyacağım.siz marifetli dostların çoğu biliyordur bunu belki ama ben ilk kez denediğim için heyecanlandım:) deneyim derim şekerim:)

bu kekte kızımın yaptığı anne keki sadece portakallı olma özelliğini taşıyor.tarife gerek varmı bilmem bildiğiniz kek karışımı ek olarak bir portakal rendesi ve yarım portakal suyu.enfes olmuş enfes:) tatilde her gün bir yemek tarifi öğreteceğim her ikisinede.ameliyat sonrası kafama dank etti.hayata her şekilde hazırlamak lazım onları.değil mi?bu arda bu keki (fotoğrafı ) fiammacığıma ithaf ediyorumm:))fiammaaa duy sesimi:)

6 yorum:

  1. ayyy benim kızım da koca kız olup kek yapıcak mı ya çok özendim şimdi:))) ne güzel cnm annesine çekmiş elerine saglık küçük hanımefendinin:))
    patlıcanlara gelince bahçe ve közde olduğu için nasıl lezzetli olmuştur kimbilir tavuklu da hafif oluyo diyet için uygundur aldım bi tane:)))

    YanıtlaSil
  2. patlıcanın her türlüsünü çok severim...
    kızının yaptığı keke de ayrıca bayıldım:) ikinizin de ellerine sağlık ve de afiyetler olsun canım:)

    YanıtlaSil
  3. Zamanında ben bir kek yapıp hepinizi özendirmiştim, şimdi sıra senin tatlı kızında demek. Bugün kek yapılacak anlaşıldı, ellerine sağlık küçük hanım' ın :) Patlıcana ayrıca bayılırım, en sevdiğim sebzedir, ellerine sağlık afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  4. mavicim tabiki yapacak minik prenses.sadece biraz daha büyümesi lazım.hem unutma onun büyümesi senin yaşlanman demek:)) öhömm...

    YanıtlaSil
  5. evet rengim sen ve Fiammam öyle yapmıştınız ve gece gece kek krizi yaşamıştım:)teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Ayşınım.inşallah bir gün birlikte yeriz.sevgiler..

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)