8 Eylül 2011 Perşembe

ETAMİN ÜZERİNE İŞLEME YASTIKLARIM...

Bu kırlentlerin ilkini genç kızken işlemiş ve çeyizime koymuştum.devamını getirme fırsatı olmamıştı.oys işleme yapmayı çok severim.tekrar etamin alıp fırsat bulduğum her yerde devamlarını işledim.toplam 6 kırlent yaptım.annemde arka kısımlarını siyah kumaş dikip tamamlamış oldu.içlerine silikon koydum ama silikon biraz az geldi gibi.biraz daha alıp eklemeyi düşünüyorum.bu arada sizle şablonu paylaşmayı isterdim ama ben şablon olarak ilk işlediğim kırlenti kullandım.eğer üşenmez isem şablonu çıkarıp sizlerle paylaşmayı isterim.şimdi küçük 2 tane halı yapmayı düşünüyorum ama o kadar çok yarım işim varki!bir de okullar açıldı vakit problemide olacak.bakalım.bu arada bir önceki postla umarım sizi üzüp sıkmamışımdır.yazmayı unutmuşum hastaneye gidince evraklarda eksiklik çıktı.bende biraz yalvarınca yatış iptal edildi.yani ameliyat olmadım.ama en kısa zamanda ilk boşlukta çağıracaklar.bu kez hazır olmayı istiyorum.sevgiler...






11 yorum:

  1. Yaaa ne yapmışsın Alanaycığım. Valla çok ağır bir iş bu. Ellerine emeğine sağlık. Ben çok beğendim. sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyorum sevgili Dilek...inşalah.

    YanıtlaSil
  3. 6 tane mi? ne sabır varöış sende, maşallah, gerçi emeklerine de değmiş, harika olmuşlar, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş bayıldım..Alanaycım naçizane bir fikir vereyim arka planını beyaz yapsanda bizim gibi gözü bozuklar daha güzel izlese yayınladıklarını...

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim elift ve meral hanım güzel yorumlarınıza.meral hanım önerinizi dikkate alacağım söz

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık nasıl bir sabır işi bunlar böyle :) Çok şık olmuşlar.

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem. Ben nasıl olmuş da bunları gözden kaçırmışım! Bayıldımm:)
    Emeğine sağlık arkadaşım. Çok ama çok beğendim.
    İyi günlerde kullan inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. hadi bir tane neyse,6 tane...bravo valla.ellerinize,gözlerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim okuyanım...
    teşekkürler elmalı kurabiye.ne güzel olmuş adınız.

    YanıtlaSil
  10. 6 tanemi maaşallah ne sabır ellerine sağlık

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)