28 Temmuz 2011 Perşembe

BİRİ BENİ DURDURSUNNN...:)

Daha önceki postlarım da yazmıştım.evdeki artık  ve birikmiş malzemeleri yeni dönüşümler haline getirip yarım işleri bitirmeye çalışıyorum diye.şu günlerde o kadar çok işi birlikte yapıyorum ki .birinin başından kalkıp birine oturuyorum.sıcak zaten sinirlerimi çok zayıflattı.deli gibi oldum.bunlarda kalan kumaşlarımdan yaptığım çiçekler.artık zemin yapıp monte etmeliyim...ah bide sağolsun gelinimiz sevgili Bilgem annemin evindeki tüm yapay çiçekleri ona dokunur düşüncesiyle toplamış (toz olayı) atmaya kıyamamış ve erinmeyip valize koyup bana yollamış.onlarda monte edilecek .çok iş var çoook.


4 yorum:

  1. Evet aynen başlık yazındaki gibi
    DUUUUUUUUUUUURRRRRRRRR Alanay.

    YanıtlaSil
  2. :)))) tamam ablacığım durdun.yani şimdilik :)

    YanıtlaSil
  3. Alanaycım ben de uzun zamandır bu çiçeklerinden yapmayı düşünüyordum, bir yorum yazmıştım cevabına göre yapmaya çalıştım. Dün aldım kumaşlarımı silikonumu, tarifine göre kestim yapıştırmaya çalıştım ama seninkiler gibi güzel görünmüyorlar bana... Seninkiler çok güzel ama benimkilerde bir yamukluk falan var. Bu konuda beceriksizliğim görünüyor, acaba bir püf noktası falan var mı bu çiçekleri yapmak için?...

    YanıtlaSil
  4. sibelciğm öncelikle teşekkür ederim.inanki püf noktası yok.olmazsa yapılışını daha detaylı fotoğraflayıp paylaşayım tekrar bak olur mu?ki eminim yaptıkların çok güzeldir ve sen evham yapıyorsundur.

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)