13 Haziran 2011 Pazartesi

ANAHTARLIKLAR...


Geçen ay kuzenimin düğünü vardı.gider ayak eli boş gitmek istemedim istanbuldakilere.zaten kapı süslerini yapmıştım yanlarına son akşam acele tarafından bir kaç anahtarlık ekledim.derilerin çoğu eski çantalarım ve ayakkabılarım ve bide yaptığım örtülerden artan parçalar var.bu şekilde değerlendirmeye çalışıyorum.aslına bakarsanız değerlendirilmeyi bekleyen milyonlarca işim var ama zaman yokkk.olacak inşallah.şuan önceliğim annemin iyileşmesi.anahtarlıkların yapılışına gelince çok basit .kağıtları önce mukavva üzerinde istediğim ölçüde çizip kestikten sonra makas saplarına düzgün bir şekilde sıkıştırıp üzerlerine peligom döktüm.biraz yapıştırıcı yoğunlaştığında aynı ölçüde kestiğim derilere yapıştırdım.üst ortadan halka taktım ve aparatları ekledim ve hazır.ben aslında anahtarlık yapsam da en çok kolye olarak kullanıyorum.çok hoşuma gidiyor..




1 yorum:

yorum yazan parmaklar incinmesin:)