18 Mayıs 2011 Çarşamba

5.SINIFLAR "HAYDİ FARKLI ANLATALIM" 5-B sınıfı

Bu çalışmayı yani konuyu çok seviyorum.Başlangıçta ilk cümleyi söylüyorum sonra her öğrenci kendi cümlesini söylüyor ve ortaya çok güzel öyküler çıkıyor.işte ilk öykü 5 b sınıfından .sonrasındada istedikleri sahneyi resmediyorlar.inşallah ilerde bu öyküleri bastıracağım resimleriyle beraber...

“ Okula gitmek istemiyorum” diye bağırdım. Annem “Neden gitmek istemiyorsun?” diye sordu.“Çünkü okulu sevmiyorum çünkü benle sürekli dalga geçiyorlar.” dedim. “Neden dalga geçiyorlar?”dedi annem. “Kıyafetlerim kötü olduğu için” dedim.Biraz duraksadıktan sonra “ ama benim içimdeki iyiliği bilmiyorlar.” diye yakındım.

“Benim güzel oğlum sen onlara aldırma” dedi ve öpüp beni okula gönderdi.

Başım önde, canım sıkkın okula giderken sınıf arkadaşlarımla karşılaştım. Arkadaşlarım okuldan kaçmışlar maç yapmaya gidiyorlardı..Başka zaman olsa onlara kızar ve okula gitmelerini söylerdim ama bugün canım çok sıkkındı ve mutsuzdum.

Bana sende gel dediler. Zaten okula gitmek istemiyordum, arkadaşlarımın peşine takıldım. Arsaya geldiğimizde hemen maça başladık. Tam topa vurdum ki karşı kaldırımdaki anneme takıldı gözüm.Annem beni okulda sanıyordu.Beni görmemeliydi. Annem görmesin diye can havli ile kendimi kalenin arkasına attım. Kendi kendime “Beni görmedi” diye tekrarlıyordum ama beni görmüştü. Beni gören annem panikle karşıya geçiyordu ki birden yoldan gelen araba anneme çarptı.

“Anneciğim!” diye bağırırken insanlar başına toplanıyorlardı. Kalabalığı yarıp annemin yanına gittim. Elini tutup “Anne beni lütfen bırakma” diye ağlamaya başladım. Annem “Korkma oğlum” diyerek saçlarımı okşadı.

Bizi hastaneye anneme çarpan amca götürdü. Doktorlar annemi muayene ederken bende “Allah’ım ne olur anneme bir şey olmasın” diye dua ediyordum. Dualarım kabul oldu ve doktorlar annemde birkaç ezik dışında bir şeyi olmadığını söylediler. Sevinç içinde evimize döndük.

O gece yatağa girdiğimde küçük hataların bile büyük felaketler oluşturabileceğini öğrendim. Bir daha yalan söylemeyeceğime, insanların yanlış düşüncelerinden dolayı annemi ve sevdiklerimi üzmeyeceğime kendi kendime söz verdim ve ellerimi açıp Allah’a dua ettim.


1 yorum:

yorum yazan parmaklar incinmesin:)