15 Ocak 2011 Cumartesi

1.DÖNEM SERGİMİZİ AÇIYORUZ.İŞTE DAVETİYELERİMİZ...


Bu yıl iki sergi açmaya karar verdim.çünkü 15 günde bir yapılan çalışmalarımızı panolarda değerlendiriyorduk.Ancak pano sayısı azalınca değerlendirme şansımız olmadı.dolaplar doldu ben de birinci dönem sergisi açmaya karar verdim.sabahçı grup sergiye katılmıyor.yani sadece benim öğrencilerimin çalışmaları olacak.şu son 5 gün çok yoğun geçti.davetiyeleri her yıl bilgisayar ortamında hazırlardık.bu kez elde yapalım dedik ancak tarihleri karıştıran öğrenciler davetiyeleri unutunca iş başa düştü oturup bir gecede kimini aklımdan kimini de internet de bulduğum görsellerden esinlenerek boyadım.kapaklı olan davetiyelerin iç kısımlarına da davet yazısını bilgisayarda yazıp keserek yapıştırdım.duyan duymayan herkesi sergimize bekleriz.



2 yorum:

  1. davetiyelerin her biri ayrı birer güzellik..şimdi nasıl tarif etsem bilemedim ama bazı davetiye çalışmalarını elimde olsa alıp tablo diye duvara asacak kadar mükemmel buldum...
    resim sanatını çok seviyorum...
    şu etkinliği orada olup yerinde izlemek izlerdim...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim figen abla.mükemmel değiller ama en azından sanal değiller bu duyguyu çok seviyorum.sergide bulunmanızı bende çok isterdim .2.dönem yaptığınız bazı çalışmaları egzersizde öğrencilerime yaptıracağım özellikle geri dönüşümle ilgili olanları.tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil

yorum yazan parmaklar incinmesin:)